yasmine Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hei jeg trener jevnlig på helsestudio. Her om dagen kom jeg over et slags hjul som man skal rulle fremover mens man sitter på knærne. Dette synes jeg var greit alternativ å trene magemusklaturene på. Det jeg lurer på er om noen vet hvor en kan få tak i et slik på nettet. Kunne godt tenkt meg å ha ett hjemme. Er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Vet ikke om det finnes på nettet, men mener jeg så et slikt hjul i Ellos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tvshop kanskje? Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Vet ikke om det finnes på nettet, men mener jeg så et slikt hjul i Ellos. tv shop hadde reklame på disse for en stund tilbake,det skader jo ikke å ringe dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmine Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 takk for svar:)skal sjekke med en gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.