Gå til innhold

hvorfor viktig å spise så ofte?

Isabella

Anbefalte innlegg

De fleste slankeopplegg sier at man skal spise ofte. Hvordan kan man bli slank da?? Hvor ofte skal man spise da? Og hvor mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ja si det?

du skal spise hver 3 time.inntakene av mat skal være "småe", hvert måltid, men du må jo selvfølgelig huske å spise rett mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis med 3-4 timers mellomrom, så holder du forbrenningen igang. Uten forbrenning - ingen vektnedgang.

Men man sier jo det samme til folk som skal legge på seg. Spis lite og ofte. Det blir jo helt feil og gi det rådet til begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man sier jo det samme til folk som skal legge på seg. Spis lite og ofte. Det blir jo helt feil og gi det rådet til begge.

Skal du gå ned i vekt spiser du lite og ofte og mat med lite fett. Skal du legge på deg spiser du mer og ofte og mat med mer umettet fett (smør på skiva, lett- eller h-melk o.l.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt ikke.

*maser*

men hvorfor går da noen ned og andre opp?

Jeg vet jeg spiser for sjelden og spiser masse de gangene jeg spiser, og jeg går ikke opp. Jeg spiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*maser*

men hvorfor går da noen ned og andre opp?

Jeg vet jeg spiser for sjelden og spiser masse de gangene jeg spiser, og jeg går ikke opp. Jeg spiser

Ingen er like, og har heller ikke lik forbrenning. Noen legger lett på seg, andre kan spise hvor mye som helt og likevel være tynne som streker.

Jeg ville kanskje lagt på ett eller to måltider pr dag, var jeg deg. Men i motsetning til en som vil ned i vekt, kan du innta mer kaloririk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...