Gå til innhold

Hva bør forandres i nye DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest lothlorien
Skrevet

Her er noen av mine punkter:

**Det bør gå an å gå inn på valgfritt forum i "Nye innlegg". Det får ikke jeg til. Jeg må gå inn på et innlegg, så dukker valgene heeeelt til venstre opp, _så_ kan jeg gå inn på det forumet jeg ville inn på. BAKVENDT!!!

**Personer som deler maskin bør kunne bruke forskjellige nick

**Grundig bruksanvisning

**Lenger liste i oversikten over innlegg på de enkelte fora.

**Hjemmesidegenerator som fungerer

**Flere tegn bør tillates i tittel-linja

Har du noen flere, så kom med dem her. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest MonaXXVI
Skrevet

Det bør gå an med tall i nick.

Og som du sier, flere nick/innlogginger fra samme maskin.

Hadde flere insigelser i sted, men noen ting "dukker opp" etterhvert som du blir vant til navigeringen også, så for og imot blir vel omtrent det samme....

Dessuten ser jeg nå, at selv om jeg skriver med linjeskift, kommer innlegget opp uten avsnitt, det er dumt da, avsnittene er jo en del av innlegget, kan bli vanskelig å forstå meningen ellers....

Nemlig

Gjest MonaXXVI
Skrevet

Hadde flere insigelser i sted, men noen ting "dukker opp" etterhvert som du blir vant til navigeringen også, så for og imot blir vel omtrent det samme....

Dessuten ser jeg nå, at selv om jeg skriver med linjeskift, kommer innlegget opp uten avsnitt, det er dumt da, avsnittene er jo en del av innlegget, kan bli vanskelig å forstå meningen ellers....

Nemlig

Gjest lothlorien
Skrevet

Nemlig

Linjeskift, mener du "Enter" da?

Avsnittene kommer opp hos meg... :-)

Gjest Malin
Skrevet

Er det meningen at lenkene til hjemmesidene ikke skal stå i innlegget? Det savner jeg i hvertfall! Det er (var) jo så mange fine sider å utforske!

Gjest Christian Anker, lege
Skrevet

Er det meningen at lenkene til hjemmesidene ikke skal stå i innlegget? Det savner jeg i hvertfall! Det er (var) jo så mange fine sider å utforske!

Det vil bli ordnet, men først må vi få orden på Småprat.

Vennlig hilsen

Gjest MonaXXVI
Skrevet

Linjeskift, mener du "Enter" da?

Avsnittene kommer opp hos meg... :-)

hvis du trykker "enter" to ganger ja.....

Nå trykka jeg èn gang, før hadde da "Nå" osv, kommet på neste linje i forhold til "to ganger ja.....", men nå kommer det på samme linje..

Må vel bare venne meg til å trykke to ganger både her og der og der da....

:)

Skrevet

Vennlig hilsen

Gjest Smilla
Skrevet

Nye Dol kunne med fordel vært mer brukervennlig. Jeg hadde store problemer med å registrere nicket mitt og få sendt innlegg. Dessuten går det veldig seint. Det tok meg fire minutter å åpne innlegget ditt. Det kan bli dyrt i lengden.

Gjest MonaXXVI
Skrevet

Og kanskje en bekreftelse på at svar er sendt, slik at man ikke sender så mange ganger???

Skrevet

**Det bør gå an å gå inn på valgfritt forum i "Nye innlegg". Det får ikke jeg til. Jeg må gå inn på et innlegg, så dukker valgene heeeelt til venstre opp, _så_ kan jeg gå inn på det forumet jeg ville inn på. BAKVENDT!!!

Det er mulig jeg misforstår din beskrivelse, men jeg kan gå inn i "Nye innlegg i enkelte forum" fra "Nye innlegg".

**Personer som deler maskin bør kunne bruke forskjellige nick

Det kan de gjøre. Det eneste de trenger er hver sin e-postadresse.

**Grundig bruksanvisning

En begynnelse finner du her:

http://www.doktoronline.no/pub/faq.html

http://www.doktoronline.no/forum/howto.html

http://www.doktoronline.no/forum/9/rules_forum.html

**Lenger liste i oversikten over innlegg på de enkelte fora.

Dette har vi tatt opp med programereren, men kan bli vanskelig da det i betydelig grad vil øke belastningen på serveren.

**Hjemmesidegenerator som fungerer

Den ser ut til å fungere.

http://www.doktoronline.no/homepage/christian/

**Flere tegn bør tillates i tittel-linja

Har du noen flere, så kom med dem her. :-)

Gjest Smilla
Skrevet

Nye Dol kunne med fordel vært mer brukervennlig. Jeg hadde store problemer med å registrere nicket mitt og få sendt innlegg. Dessuten går det veldig seint. Det tok meg fire minutter å åpne innlegget ditt. Det kan bli dyrt i lengden.

Og så en ting til: jeg fikk ikke lov til å hete Frk Smilla lenger. Registrert nicket Smilla før jeg forstod at det var oppholdet mellom Frk og Smilla som lagde problemer. Da jeg igjen skulle registrere nicket FrkSmilla, ble det krøll. Mailadressen min tilhørte en annen (nemlig Smilla). Først trodde jeg det var en annen lurendreier som køddet med meg og registrerte alle versjoner av nicket mitt. *sukk*

Skrevet

Vennlig hilsen

Tak anker:-))

Nu blev jeg rolig,fik sved på panden, da jeg troede hjemmesider var pist væk.

Tillykke med det nye DOL.

Mvh.

• 3 år senere...
Gjest Pilt kanskje
Skrevet

Merkelig ting å si.

Gjest Baldrian
Skrevet

Merkelig ting å si.

Hva gjør du i en tråd som er 3 1/2 år gammel?

Gjest Pilt kanskje
Skrevet

Hva gjør du i en tråd som er 3 1/2 år gammel?

Jeg visste ikke at den var så gammel. Jeg søkte på et ord. Er det så farlig?

Gjest Baldrian
Skrevet

Jeg visste ikke at den var så gammel. Jeg søkte på et ord. Er det så farlig?

Neida. Men regn med at tråden er uaktuell når den handler om forandringer som skjedde sommeren 2000.

Gjest Pilt kanskje
Skrevet

Neida. Men regn med at tråden er uaktuell når den handler om forandringer som skjedde sommeren 2000.

Greit det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...