Gå til innhold

dream yoghurtis

Gjest dream is

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest w8less

Dream is er et godt valg for en hvilken som helst dag. (Er ikke hver dag en spisedag?)

Kos deg med is i sommervarmen, det er det totale næringsinntaket pr dag som avgjør om du går opp i vekt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream is er et godt valg for en hvilken som helst dag. (Er ikke hver dag en spisedag?)

Kos deg med is i sommervarmen, det er det totale næringsinntaket pr dag som avgjør om du går opp i vekt eller ikke.

Hver dag er nødt å være en spisedag om en skal være sunn og frisk iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest w8less

Hver dag er nødt å være en spisedag om en skal være sunn og frisk iallfall.

Ikke sant :)

Begrepet spisedag har jeg aldri forstått. Ikke tror jeg det er sunt heller..

Ha en fin "spisedag" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dream is

Ikke sant :)

Begrepet spisedag har jeg aldri forstått. Ikke tror jeg det er sunt heller..

Ha en fin "spisedag" :)

Har lest de som sier man skal ha en spisedag(der man spiser mer enn hva man gjør ellers) hver 10. dag for å øke forbrenningen. Særlig de som trener mye driver med det.

Aldri prøvd, bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest de som sier man skal ha en spisedag(der man spiser mer enn hva man gjør ellers) hver 10. dag for å øke forbrenningen. Særlig de som trener mye driver med det.

Aldri prøvd, bare nysgjerrig.

Det gjør man jo hver helg, så så sant du ikke har et utrolig kontrollert kosthold, så går vel forbrenningen av seg selv. Noen dager er man mer sulten enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...