Gjest dream is Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er dream yoghurtis et godt valg for en spisedag f.eks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 godt valg for en "spisedag"? hva er det? kun spise en dream youghurtis på en hel dag? det høres ikke bra ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest w8less Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Dream is er et godt valg for en hvilken som helst dag. (Er ikke hver dag en spisedag?) Kos deg med is i sommervarmen, det er det totale næringsinntaket pr dag som avgjør om du går opp i vekt eller ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Dream is er et godt valg for en hvilken som helst dag. (Er ikke hver dag en spisedag?) Kos deg med is i sommervarmen, det er det totale næringsinntaket pr dag som avgjør om du går opp i vekt eller ikke. Hver dag er nødt å være en spisedag om en skal være sunn og frisk iallfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest w8less Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hver dag er nødt å være en spisedag om en skal være sunn og frisk iallfall. Ikke sant Begrepet spisedag har jeg aldri forstått. Ikke tror jeg det er sunt heller.. Ha en fin "spisedag" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dream is Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ikke sant Begrepet spisedag har jeg aldri forstått. Ikke tror jeg det er sunt heller.. Ha en fin "spisedag" Har lest de som sier man skal ha en spisedag(der man spiser mer enn hva man gjør ellers) hver 10. dag for å øke forbrenningen. Særlig de som trener mye driver med det. Aldri prøvd, bare nysgjerrig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har lest de som sier man skal ha en spisedag(der man spiser mer enn hva man gjør ellers) hver 10. dag for å øke forbrenningen. Særlig de som trener mye driver med det. Aldri prøvd, bare nysgjerrig. Det gjør man jo hver helg, så så sant du ikke har et utrolig kontrollert kosthold, så går vel forbrenningen av seg selv. Noen dager er man mer sulten enn andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.