Liba1365380518 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Heisan! I disse kaffe-tider lurer jeg på om det er mye kalorier i de ulike kaffe-typene man kjøper på cafer. Jeg drikker mest cafe-mocca og cappucino. Eller er dette noe man bør holde seg unna når man skal gå ned i vekt?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det er jo melk og sukker i da. Spørs vel hvor mye og hvor ofte du drikker det vel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest w8less Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 En kaffe i ny og ne skader ikke. Husk man skal LEVE også når man slanker seg. Bare pass på at det totale næringsinntaket for dag ikke blir for høy. Selv slanker jeg meg og drikker en del cappuccino fra pose. Jeg tilsetter søtningsstoff istedet for sukker, og koser meg med kaffekoppen om formiddagen, etter frokost. Uansett om du slanker deg eller ikke; ikke vær fanatisk. Man kan spise ALT, men ikke ALLTID! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.