Gjest "for" frisk...? Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg er en jente på 18, BMI på 22.6. Er detlitt mye? Trener 5 ganger i uka, litt styrketrening og en del fotball. Jeg vil bli kvitt litt overflødig fett på magen og rumpe/lår, ca 3-4 kg vil jeg tro.Nå spiser jeg ganske mye, ca 3-4 skiver med mye magert pålegg på til både frokost, lunsj og kvelds, og en stor porsjon middag med mye magert kjøtt/fisk og mye grønnsaker. Mellom måltidene spiser jeg en del kjeks, frukt o.l. Dette er mye trøstespising når jeg er bekymret for noe, kjeder meg e.l. Har ofte bestemt for at det skal jeg ikke gjøre, men gjør det likevel.Har tidligere hatt anorexi, men er frisk nå. Tør liksom ikke lenger å nekte meg noe,siden jeg forbinder det med anorexien, selvom jeg garantert ikke kommer til å få tilbakefall.Nå legger jeg mer og mer på meg, og vil ikke opp mer. Noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei du er flott Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 nei, normal BMI er fra 19-25, du er sikkert flott. Husk at muskler veier mer enn fett. Og siden du trener så ser du sikkert kjempeflott ut. Ikke ta sjansen på å begynn å slanke deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ikke begynn å slank deg. Da kan det fort hendte at du går mer opp enn ned. Kos deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Høres ut som om du spiser bra. litt kjeks kan man da unne seg iblandt. Frukt gir vitaminer, så spis i vei! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Du har en perfekt BMI - ikke begynn å kluss med vekta di igjen, før du vet ordet av det er du laaaangt ute og kjører. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.