Gjest millit Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Lurer på om noen kan hjelpe meg å velge i jungelen av krom...Hvilket merke er best? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Krom pikolinat fra Solaray fra helsekosten. Det er viktig at det tas opp fort i kroppen - biologisk aktiv. Det skal være merket med GTF. Lykke til! Jeg har ikke greid å kvitte meg med sjokoladen selv om jeg tar krom da, men kanskje det virker på deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Krom pikolinat fra Solaray fra helsekosten. Det er viktig at det tas opp fort i kroppen - biologisk aktiv. Det skal være merket med GTF. Lykke til! Jeg har ikke greid å kvitte meg med sjokoladen selv om jeg tar krom da, men kanskje det virker på deg. Hvorda vet du at denne funker best? Er det dyrt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvorda vet du at denne funker best? Er det dyrt? Atkins og Lindberg anbefaler denne. Det er viktig at den er biologisk aktiv - tas lett opp i kroppen hvis ikke er det jo ingen vits. Har hørt fra andre at de har fått god virkning av denne kromen. Den er også rimeligere enn andre kromtabletter. Koster 135 for 100 tabletter hvis jeg husker riktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oops1365380417 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 først og fremst; krom vil neppe fungere viss du ikkje allereie har krommangel og at det er derfor du er søtsugen. (Har eg lest ein plass) Prøvde kromtilskudd (biologisk aktivt) tidlegare i år, men syntest ikkje det fungerte noko særleg. Det var i ein periode der søthungeren min var heilt ekstrem, men det gjekk heldigvis over av seg sjølv til slutt. Veit ikkje om det var til noko hjelp. Men eg ville ikkje trudd blindt på at krom vil hjelpe. Uansett, du kan jo prøve, det skadar vel neppe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.