Gjest millit Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg prøver å gå ned litt, samt læremeg å spise sunt. Nå lurer jeg på hva det er mabnegentlig legger på seg av, er det fettet eller er det sukkeret? Hva bør jeg kutte ned på? Fettholdige middager, eller sukker (snop) ? Evt begge deler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Sukker, fett og lett fordøyelige karbohydrater (hvitt mel, pasta, poteter, noe ris o.l.) Dette er unødvendige kalorier som får blodsukkeret til å stige raskt men synke fort. Sats på grønnsaker, fisk/kjøtt, veldig grove melblandinger, litt fett (ikke over 30% av kaloriene) Plusser du på med trening, feks gå turer burde du være igang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippi strømpe Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sukker, fett og lett fordøyelige karbohydrater (hvitt mel, pasta, poteter, noe ris o.l.) Dette er unødvendige kalorier som får blodsukkeret til å stige raskt men synke fort. Sats på grønnsaker, fisk/kjøtt, veldig grove melblandinger, litt fett (ikke over 30% av kaloriene) Plusser du på med trening, feks gå turer burde du være igang! om man ikke kan spise poteter,ris,nudler,pasta til maten(kjøttet og grønnsakene),hva skal man da spise? man må jo ha noe til kjøttet og grønnskasblandingen/salaten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 om man ikke kan spise poteter,ris,nudler,pasta til maten(kjøttet og grønnsakene),hva skal man da spise? man må jo ha noe til kjøttet og grønnskasblandingen/salaten. Må man? Man klarer seg fint med MYE mindre ris/pasta/poteter enn de fleste spiser... ParBoiled ris er visst bedre enn andre typer ris. Pasta bør være "al dente" - litt hard. Dessuten kan man jo moderere seg, spise ris/pasta/poteter som tilbehør, ikke som hovedingrediens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbiii Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Sukker er værre enn fett. Ellers vil jeg anbefale å ta en titt i Fedon Lindbergs bøker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest geva320 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei! Sukker er det verste du kan spise! Potetgull, pommes frites, er ikke så langt unna heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fanatisme lenge leve Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Du burde snarest slutte med både sukker,fett og karbohydrater. Mat er skummelt og meget farlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.