Gjest haifa Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Nå har jeg omsider kommet frem til at jeg syns vekt egentlig har lite å si. Det er kun et tall. Det viktigste er at man er fornøyd med den kroppen man har. Jeg veide for et halvt år siden 67 kg (er 174 høy), og da var jeg stram og fast i fisken,. Mange sa jeg var slank og flott, og jeg stortrivdes. Trente mye på den tiden. Nå har jeg sluttet å trenem, og veier fortsatt 67, men er noe pløsete og litt slappere- Venninner sier de ser at jeg ikke er fullt så slank og lurer på om jeg har lagt på neg. Vel, det har fått meg til å innse at vekt kun er et tall. Jeg var fiksert på å holde dette tallet tidligere, nå ser jeg at treningen er det som faktisk gjør deg flott. Det er forskjell på å være slank og stram, og bare slank...om du skjønner. Enige? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Vekt har lite å si ja. Muskler veier mye mer enn fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Helt enig. Speilet er en mye bedre indikator enn vekta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 holdningen har alt å si, og det er klart man får bedre holdning av å trene. og når man trener er jo mye av dette tallet muskler da, mens når man ikke trener... men ja, trening er best! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.