Gå til innhold

Trenger en slankepartner

Gjest kilo for mye

Anbefalte innlegg

Gjest kilo for mye

Jeg er ei jente på 22 som har 5-6 kg for mye på kroppen. Alle disse har jeg lagt på meg det siste halvåret pga. manglende motivasjon for trening og økt mat/godtelyst.

Jeg har funnet ut at jeg ikke greier å gå ned de nødvendige kiloene på egenhånd, og vil derfor finne meg en person som er i noenlunde samme situasjon som meg. Sammen kan vi backe hverandre opp, sette opp mål for trening og matinntak og gi hverandre rapporter om hvordan det går.

Jeg er student, og har derfor ikke råd til diverse kurs for å legge om livsstilen.

Er det noen som er interessert? Har troen på at det vil gå bedre om man er to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg starter til høsten med aerobik igjen, studentmedlemskap, først en gang i uken, så to. Godteri forbudt annet en på lørdager i moderate mengder, sukkerholdig drikke erstattet med lightbrus, majones med lettmajones helst ikke noe, seltin ikke salt, ikke potetgull, iallfall ikke mye og istedenfor godt på lørdager, og vin istedenfor øl. ikke for mye middag, bare nok til å bli mett, normal frokost, lunsj og eventuelt kveldsmat. -puh- funket sist høst, så det bør funke igjen. slitsomt de første to ukene, men så går det seg til. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frkPartner

Kanskje vi kan mailes og backe hverandre opp i forhold til mat&trening? Samme alder og samme antall kilo som skal vekk. Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kilo for mye

Kanskje vi kan mailes og backe hverandre opp i forhold til mat&trening? Samme alder og samme antall kilo som skal vekk. Hva tror du?

Høres bra ut!! Mail meg på [email protected]

Så kan vi avtale nærmere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...