Gjest kilo for mye Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er ei jente på 22 som har 5-6 kg for mye på kroppen. Alle disse har jeg lagt på meg det siste halvåret pga. manglende motivasjon for trening og økt mat/godtelyst. Jeg har funnet ut at jeg ikke greier å gå ned de nødvendige kiloene på egenhånd, og vil derfor finne meg en person som er i noenlunde samme situasjon som meg. Sammen kan vi backe hverandre opp, sette opp mål for trening og matinntak og gi hverandre rapporter om hvordan det går. Jeg er student, og har derfor ikke råd til diverse kurs for å legge om livsstilen. Er det noen som er interessert? Har troen på at det vil gå bedre om man er to! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg starter til høsten med aerobik igjen, studentmedlemskap, først en gang i uken, så to. Godteri forbudt annet en på lørdager i moderate mengder, sukkerholdig drikke erstattet med lightbrus, majones med lettmajones helst ikke noe, seltin ikke salt, ikke potetgull, iallfall ikke mye og istedenfor godt på lørdager, og vin istedenfor øl. ikke for mye middag, bare nok til å bli mett, normal frokost, lunsj og eventuelt kveldsmat. -puh- funket sist høst, så det bør funke igjen. slitsomt de første to ukene, men så går det seg til. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Her kan du finne slankepartnere: http://www.slankere.com http://www.slankenett.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frkPartner Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kanskje vi kan mailes og backe hverandre opp i forhold til mat&trening? Samme alder og samme antall kilo som skal vekk. Hva tror du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kilo for mye Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kanskje vi kan mailes og backe hverandre opp i forhold til mat&trening? Samme alder og samme antall kilo som skal vekk. Hva tror du? Høres bra ut!! Mail meg på [email protected] Så kan vi avtale nærmere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.