Gå til innhold

Hvordan finne mobilnummer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lommelun

Ærlig talt; det er da ikke vanskelig å finne ut det?

Gjør som i reklamen:

Tast inn Tlf navn og send det til 2003! F.eks. Tlf Hans hansen sarpsborg og send til 2003. Det hjelper selvsagt å vite stedsnavn. Det samme kan du gjøre dersom du har fått anrop fra et nr du ikke vet hvem er. Da taster du nr og sender til 2003. Feks. Navn 9999999 og send til 2003.

Gjør som i reklamen:

Tast inn Tlf navn og send det til 2003! F.eks. Tlf Hans hansen sarpsborg og send til 2003. Det hjelper selvsagt å vite stedsnavn. Det samme kan du gjøre dersom du har fått anrop fra et nr du ikke vet hvem er. Da taster du nr og sender til 2003. Feks. Navn 9999999 og send til 2003.

2003? Er det ikke 1988 eller noe sånt da? Eller er det flere nummer?

Gjør som i reklamen:

Vil vel uansett ikke få flere svar enn ved oppslag i telefonkatalogen da vet du.

Gjest Pricilla

Står ikke vedkommende i opplyningen så er ikke mobilen registret så da hjelper det lite å sende melding til 2003, 1881 eller hvor du måtte prøve... Når man har kontantkort kan man velge å oppgi navn på bruker eller ei, h*n her har ikke gjort det hvis h*n har mobil da.

Annonse

Gjest lommelun

2003? Er det ikke 1988 eller noe sånt da? Eller er det flere nummer?

Ja det er nok flere. 1988 har jeg ikke hørt om. Jeg bruker i alle fall 2003 og 1900. Det har så langt funka på de mobilnr jeg ikke finner i telefonkatalogen eller som er listet. Vanligvis står ikke nr. hos Netcom i telefonkatalogen, heller ikke you nr osv. Jeg har hatt nr gjennom begge disse to og har aldri stått i noen telefonkatalog, gjør det heller ikke nå.....Så at man finner alt i telefonkatalogen er rett og slett bullshit...

Ja det er nok flere. 1988 har jeg ikke hørt om. Jeg bruker i alle fall 2003 og 1900. Det har så langt funka på de mobilnr jeg ikke finner i telefonkatalogen eller som er listet. Vanligvis står ikke nr. hos Netcom i telefonkatalogen, heller ikke you nr osv. Jeg har hatt nr gjennom begge disse to og har aldri stått i noen telefonkatalog, gjør det heller ikke nå.....Så at man finner alt i telefonkatalogen er rett og slett bullshit...

Riktig - og feil...

http://www.telefonkatalogen.no er Netcom-mobilnr. oppført.

I papirutgaven av telefonkatalogen står ikke Netcom-nr. Og på Telenors betal-tjeneste "opplysningen online" (som vi har på jobb) er det mulig at Netcom-nr ikke er oppført, uten at jeg har undersøkt dette grundig.

Ellers er det hovedsaklig slik at nummer man ikke finner tross flere ulike søk (sms til flere tjenester, telefonkatalogen.no mm) enten er hemmelige, kontantkort (hos leverandører som fortsatt tillater uregistrerte kontantkort) eller er firma-telefoner som ikke er oppført på person, og dermed ikke listet.

Gjest lommelun

Riktig - og feil...

http://www.telefonkatalogen.no er Netcom-mobilnr. oppført.

I papirutgaven av telefonkatalogen står ikke Netcom-nr. Og på Telenors betal-tjeneste "opplysningen online" (som vi har på jobb) er det mulig at Netcom-nr ikke er oppført, uten at jeg har undersøkt dette grundig.

Ellers er det hovedsaklig slik at nummer man ikke finner tross flere ulike søk (sms til flere tjenester, telefonkatalogen.no mm) enten er hemmelige, kontantkort (hos leverandører som fortsatt tillater uregistrerte kontantkort) eller er firma-telefoner som ikke er oppført på person, og dermed ikke listet.

Det er godt mulig at alt du sier stemmer. Men jeg har hatt 5 mobilnr og forskjellig abonnement og har nå til slutt fått kontantkort og har aldri stått oppført noen steder og folk har heller ikke kunnet spore meg opp på opplysningen. KUN ved henvendelse til 2003. Mulig det er en tilfeldighet, men sånn er det nå i alle fall i min situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...