Gjest sugern Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei! Jeg slanker meg ikke, men vil heller ikke legge på meg. Veier 64 kg og er 1.68 m høy, trener en god del og spiser MYE. Prøver å ha et veldig sunt kosthold, og holder meg unna søtsaker og andre "unødvendige" kalorier. Men likevel hender det at jeg bare MÅ ha et eller annet snop, ellers klarer jeg ikke konse meg om noe annet!! Har funnet ut at kjærlighet på pinne er en god sak. Hvis jeg er sjokoladesugen kan man jp nyte den gule med en bjørn utenpå, som er overtrukket med sjokolade og karamellsmak inni. Ellers finnes det jo haugevis av varianter alt etter om man er sugen på noe søtt, salt eller syrlig. En kjærlighet vil dempe suget, og varer lenge hvis man ikke tygger den dah! DEt jeg lurer på er hvor mye en middels stor kjærlighet inneholder av kalorier?? Noen som vet? Ikke at det betyr så mye, men "da e kjekt å veta!!" klemsidengsings 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sett at kjærligheten veier 10 gram og består av 80% sukker. Sukker gir 4 kcal pr gram. Så nå kan du regne selv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyrkisk peber Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Når jeg bare MÅ ha noe syndig,altså sukker og fysj, selv om jeg VET det ikke er sunt, så spiser jeg gjerne en kjærlighet på pinne. Tyrkisk peber kjærlighetene inneholder 55 kalorier pr stykke og er min favoritt. Ellers elsker jeg en kopp pose cappuccino eller vita linea kjeks med bare 2 % fett. Man kan spise det meste bare man passer på megdene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.