Gå til innhold

Nå har jeg...

Anbefalte innlegg

Jeg blir av og til søvnig av øl om jeg har sovet lite.. og av og til blir jeg bånn gass! Men drikker supersjelden nå når vi har barn... Skal ut en bitteliten tur på den lokale puben snart, men der stenger de så tidlig! Kjipt...

Her stenger de også tidlig noe som sikkert ikke er så dumt i kveld. Halv 3 er det slutt.

Men når det gjelder hvor lenge man holder ut med øl og fest så kommer nok mye ann på humør og den slags. Jeg er i strålende humør om dagen. 5 nattevakter igjen nå, så en uke i Norge, så en uke i syden og så en uke fri igjen før jobb, og i tillegg fikk jeg, basert på noen diskusjoner (ikke her), tilbud om å bli skribent på en nettside vedrørende noe som interesserer meg veldig, noe som var litt kult selv om det ikke er så stort som du ikke må få inntrykk av nå :)

Ergo er jeg våken og opplagt og i godt humør, mens jeg gleder meg til ferien:)

Fortsetter under...

Her stenger de også tidlig noe som sikkert ikke er så dumt i kveld. Halv 3 er det slutt.

Men når det gjelder hvor lenge man holder ut med øl og fest så kommer nok mye ann på humør og den slags. Jeg er i strålende humør om dagen. 5 nattevakter igjen nå, så en uke i Norge, så en uke i syden og så en uke fri igjen før jobb, og i tillegg fikk jeg, basert på noen diskusjoner (ikke her), tilbud om å bli skribent på en nettside vedrørende noe som interesserer meg veldig, noe som var litt kult selv om det ikke er så stort som du ikke må få inntrykk av nå :)

Hvor og når til syden?

Jeg skal nemlig til sydligere trakter, jeg også...

Jeg skal til Kos. Skal bli utrolig deilig med øl og sol i en uke :)

(Dog skal jeg også huske solkrem og vann!).

Det blir sikkert fint!

Blir vel mere basseng, lekeplass og bleieskift på oss :)

Litt synd at ungene er for små til å plasseres på "Bamseklubb"...

*kunne trengt _litt_ tid alene*

Annonse

Gjest ChiengMai

Det er grusomt. Bra du er enig.

Jeg kan ikke fatte hva noen ser i han, og jeg regner meg selv som en filmfanatiker langt over gjennomsnittet.

Woody Allens filmer er ganske enkelt ikke min definisjon av bra film. Og slett ikke morsomme selv om enkelte har prøvd å overbevise meg om akkurat det. Jeg også regner meg nok for å være godt over middels filminteressert, men Allen kan de få ha for meg.

hare1365380455

Melding i natten.. var på puben som stengte ett! Gikk til noen som ikke hadde øl hjemme men whiskey.. det kunne jeg ikke drikke for så blir jeg dårlig, men nok om det. Er hjemme nå.. kanskje litt full-jada. Ops, lenge siden det. God natt, må tidlig opp..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...