Gå til innhold

Nå syns jeg dere er kjedelige...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aina E

Hester har vært veldig undervurdert, de har større hue, er sterkere og hestebiff er faktisk godt.

Er det derfor det lukter hest av møblene dine?

Mulig jeg har koffert-hue, men... Jeg innbiller meg at det ikke begynner å lukte hest av sofaen, ved at du inntar en uskyldig hestebiff?

Ulv I Faarikaal

Er det derfor det lukter hest av møblene dine?

Mulig jeg har koffert-hue, men... Jeg innbiller meg at det ikke begynner å lukte hest av sofaen, ved at du inntar en uskyldig hestebiff?

Møbla har stått i en kjeller under en stall. Det visste ikke jeg. Flyttebyrået bare lagret dem for meg. Det lukter hest av hele flyttelasset.

Knegg.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Er det DET som er problemet, nå da? Bare klaging og syting fra deg, altså.

Kan du ikke bare bruke fantasien litt?

Dusje med møbler... Akkurat som om det skulle være så vanskelig.

:-/

Jeg skal gi bort noe til utekontakten her og låne bort noe til noen kompiser, så får vi se. Hestelukta er ikke så ille i dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...