Gå til innhold

Blåmerker - Vitaminmangel?

Gjest Blånette

Anbefalte innlegg

Gjest Blånette

Jeg har alltid hatt lett for å få blåmerker - helt fra jeg var liten. Det skal faktisk ikke mer til enn at jeg klyper meg litt lett i armen og jeg får et stort blått merke. Det verste er de grønn/blåe merkene som plutselig dukker opp på lårene og leggene, uten at jeg en gang vet når og hvordan de oppsto.

Er det noe jeg mangler av vitaminer eller mineraler? Noe som kan gjøres for å forebygge ytterliggere blåmerker? Og til slutt, hvordan blir jeg kvitt de merkene jeg allerede har? Kan gå med dem i mange uker! har en krem jeg kjøpte på apoteket mot blåmerker. Men den hjelper ikke noe særlig.

På forhånd takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...