Gjest Blånette Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har alltid hatt lett for å få blåmerker - helt fra jeg var liten. Det skal faktisk ikke mer til enn at jeg klyper meg litt lett i armen og jeg får et stort blått merke. Det verste er de grønn/blåe merkene som plutselig dukker opp på lårene og leggene, uten at jeg en gang vet når og hvordan de oppsto. Er det noe jeg mangler av vitaminer eller mineraler? Noe som kan gjøres for å forebygge ytterliggere blåmerker? Og til slutt, hvordan blir jeg kvitt de merkene jeg allerede har? Kan gå med dem i mange uker! har en krem jeg kjøpte på apoteket mot blåmerker. Men den hjelper ikke noe særlig. På forhånd takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Svarte deg på åpent forum 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.