jusi Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg er en mann på 25 år. Jeg er ca 180cm høy og veier bare ca:65 kg, er det noen som har en mirakel kur slik at jeg kan gå opp noen kilo? Jeg spiser normalt å har prøvd diverse milkshake uten at det har gitt ønsket resultat. Håper på masse gode svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Styrketrening kombinert med godt kosthold bør gi resultater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rexi Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Styrketrening kombinert med godt kosthold bør gi resultater. Som "Zelig" svarer, er styrketrening og et godt kosthold det eneste som kan hjelpe deg av "naturlige" metoder. Og hvis du virkelig går inn for det, vil du nok klare å legge på deg. DEt fins ingen mirakelkur verken for å gå opp eller ned i vekt, man må jobbe med saken, og være bestemt! Spis minst 4-5 måltider hver dag, og spis det du klarer og har lyst på! Propp i deg, og sett i gang med styrketrening ca tre ganger i uka. lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvis du i det hele tatt greier å legge på deg kan du hive innpå med sunt fett som olivenoje, nøtter, avocado, laks, makrell, ørret, røkalaks. Synes du er heldig jeg, men det skal jeg kanskje ikke si, men jeg sliter med det motsatte problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.