Gå til innhold

FU: Hva har DU spist i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sto opp rundt ett, spiste da en porsjon 4 korn med skummet kulturmelk.

Spiste så en halv kylling med masse potetsalat til.

Så spiste jeg 3 plater vafler.

I løpet av natta skal jeg spise to matpakker med flykræsj, og så tror jeg at jeg også skal unne meg et par sjokolader, eventuelt en pose Smash (eller hva de gode kremerhusgreine heter).

Frokost kl. 13.00 - to skiver brød, den ene med dansk salami. Et bløtkokt egg. Et glass melk.

Middag kl. 17.00 - grillet flintstek, grillede spareribs, hjemmelaget potetsalat, grønn salat, nystekt loff. Kake til dessert. Pepsi til drikke.

Utover kvelden: potetgull, sjokolade og cola.

Annonse

idag har jeg spist tre ostesmørbrød,to porsjoner kylling i karrisaus med ris, en japp, en banan, og ja..det var alt. Jeg har drukket 1.5 l sprite og to glass appelsinjus, to glass vann og et glass saft. Jeg har inntatt to spiseskjeer sana sol og tatt to omega 3 tabletter.

Frokost klokka halv ni : 1 tynn flis av en brødskive (uten skorpe) med kaviar og majones, 1 dl. melk med oboy

Mellom : klokka elleve : 1 Ballerina kjeks, 1 glass iste

Lunsj klokka halv to : 1 kopp "rett i koppen" ertesuppe

Mellom : 1/2 Snickers is

Middag klokka 6 : 1/4 kotlett, 1 ss. ris og 1 ss.salat m/dressing

1 sjokoladebit

3 dl vann til vitamintablettene i løpet av dagen

Huff da...... jeg drikker AAAAAAAAAAAAALT for lite. Nå ser jeg iallefall at jeg må skjerpe meg å drikke mer.

Går og finner vannflaske med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...