Gjest diett Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Ser denne dietten her bra nok ut til å minke i fettprosent på sikt? Føler jeg har fått en viss peiling på riktig kosthold nå (endelig!),men er litt usikker på mengdene. Er jente,23år,162cm,68kg. Jogger 1mil 5dager i uka,og tenkte å begynne å kjøre på med endel styrketrening nå til høsten. Sånn her spiser jeg ca.(bytter litt om på type kjøtt/fisk og grønnsaker fra dag til dag da) Frokost: 1dl.havregryn,3dl.sk.melk,1banan,1/2l.vann Lunch: 1dl.villrisblanding,200g.kylling,grønnsaker,1/2l.vann Middag: 1dl.makaroni,1boks tunfisk,grønnsaker,1/2l.vann Kvelds: 3ryvita knekkebrød,110g.makrell i tomat, agurk, 1/2l.vann På lørdag blir det litt smågodt i tillegg.. Vil jeg kunne gå ned i vekt på dette? Hvor lang tid tar det ca. før jeg ser noen resultat/før jeg merker om jeg bør endre posjonsstørrelsene? 0 Siter
snilen Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 1 mil, 5 ganger i uken? hjelp, det hørtes mye ut, men du er kanskje idrettskvinne du... da må du spise mye mer enn oss andre iallfall tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Dette høres ut som en grei diett for en som ikke trener så mye. Med 1 mils løping 5 dager i uka + en del styrketrening må du nok spise mer for å holde musklene vedlike og greie å trene såpass mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.