Gjest diett Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ser denne dietten her bra nok ut til å minke i fettprosent på sikt? Føler jeg har fått en viss peiling på riktig kosthold nå (endelig!),men er litt usikker på mengdene. Er jente,23år,162cm,68kg. Jogger 1mil 5dager i uka,og tenkte å begynne å kjøre på med endel styrketrening nå til høsten. Sånn her spiser jeg ca.(bytter litt om på type kjøtt/fisk og grønnsaker fra dag til dag da) Frokost: 1dl.havregryn,3dl.sk.melk,1banan,1/2l.vann Lunch: 1dl.villrisblanding,200g.kylling,grønnsaker,1/2l.vann Middag: 1dl.makaroni,1boks tunfisk,grønnsaker,1/2l.vann Kvelds: 3ryvita knekkebrød,110g.makrell i tomat, agurk, 1/2l.vann På lørdag blir det litt smågodt i tillegg.. Vil jeg kunne gå ned i vekt på dette? Hvor lang tid tar det ca. før jeg ser noen resultat/før jeg merker om jeg bør endre posjonsstørrelsene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 1 mil, 5 ganger i uken? hjelp, det hørtes mye ut, men du er kanskje idrettskvinne du... da må du spise mye mer enn oss andre iallfall tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Dette høres ut som en grei diett for en som ikke trener så mye. Med 1 mils løping 5 dager i uka + en del styrketrening må du nok spise mer for å holde musklene vedlike og greie å trene såpass mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.