Gjest slitern Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er veldig vanskelig å dra på treningssenteret for tiden. Kjedelig å betale 409 kr. i måneden når jeg ikke greier å komme meg dit. Er ikke så motivert nå i sommer. Noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hva med å trene noe annet - jogge , sykle eller svømme utendørs?? Men ellers er det bare å finne en rutine på det - finn noen faste timer , avtal med noen å møtes , gå rett etter jobb o.l. Eller du kan gi faen og ta det litt med ro - det er jo sommer *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 press deg selv, tenk på hvor bra du vil føle deg psykisk etterpå, lag en mugge med iste som du kan unne deg når du kommer hjem. og etter du har trent kan du jo gi deg selv lov å bare slappe av foran TV'n noen timer eksempel, med enormt god samvittighet. det er bare å skifte og gå, og være stolt av seg selv! jeg klarte det! og jeg skal klare deg på onsdag også! for meg funker det å ha fast timeplan. jeg legger det inn i ukens gjøremål. jeg er nødt å gå! ingen vei utenom. ingen unnskyldninger er gode nok. (enda lettere med ei venninne som forventer at man kommer da, men en er nødt å gå uansett om denne venninnen har tid eller ikke, ingen unnskyldning!) planlegg, bare gjør det, og være stolt av deg selv etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Lobotomi? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Lobotomi? ;-) Med vennlig hilsen Det var en god ide! Det hadde jeg ikke tenkt på. Ringer lobotomiklinikken nå...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det var en god ide! Det hadde jeg ikke tenkt på. Ringer lobotomiklinikken nå...... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg sliter også nå i sommer. Ikke lett å motivere seg når det er varmt og snart ferie. Det jeg gjør er å stikke ned når jeg føler for og da ta en kjapp økt. F.eks. stakk jeg ned i dag, trente litt skråbenk, shining, skulderpress, samt et supersett på triceps sammen med biceps. Mage trente jeg også, og økta var over på i overkant av 30 minutter. Langt bedre enn ingenting, og hele overkroppen ble trent. Tenker jeg gjør dette en gang til iløpet av uka som kommer. Ellers er for øvrig stranda å anbefale. Langt bedre enn å trene om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.