Gjest binga Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvor mange kalorier er det i sånn risifrutti/rislunsj? Det står vel på pakken men vet ikke om det er inkludert sausen? Er dette innmari usunt å spise en gang i uken f.eks? Hvor mange kalorier er det i sånne polarbrød med rug? Det står ikke noe på pakken.. Jeg er tvangspising og sliter med mange andre tvangshandlingsproblemer og MÅ telle kalorier..Så sorry, men jeg må vite.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cajsa03 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Risifrutti inneholder 150kcal pr.100gram,husker ikke hvor mange gram 1boks er.. En gang i uka som lørdagsgodt f.eks. går vel an, men er altfor mye sukker til hverdags.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest binga Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Risifrutti inneholder 150kcal pr.100gram,husker ikke hvor mange gram 1boks er.. En gang i uka som lørdagsgodt f.eks. går vel an, men er altfor mye sukker til hverdags.. Takk for svar. Men er det inkludert sausen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Takk for svar. Men er det inkludert sausen? Ja, jeg tipper på at kcal-innholdet er pr. 100g samlet vare i slike tilfeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.