Gjest binga Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Hvor mange kalorier er det i sånn risifrutti/rislunsj? Det står vel på pakken men vet ikke om det er inkludert sausen? Er dette innmari usunt å spise en gang i uken f.eks? Hvor mange kalorier er det i sånne polarbrød med rug? Det står ikke noe på pakken.. Jeg er tvangspising og sliter med mange andre tvangshandlingsproblemer og MÅ telle kalorier..Så sorry, men jeg må vite.. 0 Siter
Gjest cajsa03 Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Risifrutti inneholder 150kcal pr.100gram,husker ikke hvor mange gram 1boks er.. En gang i uka som lørdagsgodt f.eks. går vel an, men er altfor mye sukker til hverdags.. 0 Siter
Gjest binga Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Risifrutti inneholder 150kcal pr.100gram,husker ikke hvor mange gram 1boks er.. En gang i uka som lørdagsgodt f.eks. går vel an, men er altfor mye sukker til hverdags.. Takk for svar. Men er det inkludert sausen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Takk for svar. Men er det inkludert sausen? Ja, jeg tipper på at kcal-innholdet er pr. 100g samlet vare i slike tilfeller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.