chris6287 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg er 16 år og gutt. Jeg veier 58 kilo og er 180 høy. Jeg lurer på hvordan forholdene mellom vekt og høyde egentlig burde være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du høres veldig tynn ut... Du kan sjekke BMI her: http://dinguide.as/helse_og_samliv/Livsstil_og_velvere/bmi_kalkulator.asp (det er liksom standaren for forholdet mellom høyde og vekt for voksne mennesker) Men nå er du bare 16 år, så ikke tenk noe mer på det. Det er normalt å være en sånn lang tynn hengslete gutt når man er 16. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Spørsmålet ditt er umulig å svare på da det avhenger av hva du selv vil. Vil du være kraftig? Tynn? Lubben? Og selv da finnes det ikke noen fasit på høyde i forhold til vekt. 58 kg på 180 cm er nok forholdsvis lite og du er ganske tynn, om jeg ikke gjetter helt feil. Vil du gjøre noe med det så begynner du å trene. Tren hardt og tungt med vekter, og spis mye mat. Det nytter i hvert fall. Du er 16 år gammel og har nok en hormonproduksjon som er på topp og vil være på topp i noen år framover, noe du bør benytte maksimalt da du nå har haugevis av naturlig testosteron i kroppen. Selv var jeg enda tynnere enn deg når jeg begynte å trene. Jeg begynte som 17 åring når jeg var 184 cm høy og rundt din vekt. Men alt avhenger selvsagt av hva du vil. Siden du spør på treningsforumet så går jeg ut fra at du vil legge på deg muskler, og da er det tung trening og mye sunn mat som gjelder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chris6287 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Du høres veldig tynn ut... Du kan sjekke BMI her: http://dinguide.as/helse_og_samliv/Livsstil_og_velvere/bmi_kalkulator.asp (det er liksom standaren for forholdet mellom høyde og vekt for voksne mennesker) Men nå er du bare 16 år, så ikke tenk noe mer på det. Det er normalt å være en sånn lang tynn hengslete gutt når man er 16. Hei..takk for svaret..min bmi er på 17,9 og det er altså under vektig..men 19-26 er normalen og da tror jeg nok at det kommer noen kilo naturlig om noen år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chris6287 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Spørsmålet ditt er umulig å svare på da det avhenger av hva du selv vil. Vil du være kraftig? Tynn? Lubben? Og selv da finnes det ikke noen fasit på høyde i forhold til vekt. 58 kg på 180 cm er nok forholdsvis lite og du er ganske tynn, om jeg ikke gjetter helt feil. Vil du gjøre noe med det så begynner du å trene. Tren hardt og tungt med vekter, og spis mye mat. Det nytter i hvert fall. Du er 16 år gammel og har nok en hormonproduksjon som er på topp og vil være på topp i noen år framover, noe du bør benytte maksimalt da du nå har haugevis av naturlig testosteron i kroppen. Selv var jeg enda tynnere enn deg når jeg begynte å trene. Jeg begynte som 17 åring når jeg var 184 cm høy og rundt din vekt. Men alt avhenger selvsagt av hva du vil. Siden du spør på treningsforumet så går jeg ut fra at du vil legge på deg muskler, og da er det tung trening og mye sunn mat som gjelder. Hei..takk for at du svarte.. Det jeg vil er å veie litt mer men det kommer til å endre seg med årene...jeg tror at jeg ville følt meg bedre hvis jeg ikke var så utrolig tynn.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei..takk for at du svarte.. Det jeg vil er å veie litt mer men det kommer til å endre seg med årene...jeg tror at jeg ville følt meg bedre hvis jeg ikke var så utrolig tynn.. Det tror jeg også du ville ha gjort. Been there, done that. Trening er isåfall trikset! Uansett så er det jo ikke akkurat utenkelig at du vil legge på deg en del naturlig i årene som kommer. Du er tross alt ung. Men vekttrening er heller ikke dumt dersom det høres ut som noe du kan tenke deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.