Gjest strandhai_85 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Heisann! Jeg har akkurat snakka med en kar som sier han tar en hel haug med situps to ganger om dagen. (10x30) Han har jo den mest perfekte kroppen jeg noengang har sett!!(jeg er gutt, ja...) Men jg har alltid hørt at trening ikke gir resultater dersom man ikke varmer opp og hviler og alt det greiene der...? Noen som har non innspill å komme med? Jeg vil så gjerne klare å få en slank og veltrent kropp....men hvordan? Og hva er egentlig forskjellen på situps, og crunshes? Takk for all hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Micra Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Han har nok ikke fått en perfekt kropp av BARE å ta situps! Det skal ganske allsidig trening til for å få det! Treningen har nok sin virkning uansett hvordan man utfører den,men det er best for kroppen og det forebygger skader og varme opp på forhånd! Dessuten trenger kroppen å slappe av for å kunne "komme seg" etter en treningsøkt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.