Åsemor Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 *puh* er nesten sliten av å bare lese på internettsidene til elixia. Er fast bestemt på å begynne å trene seriøst, er så slapp og utrena at det er flaut. MEN! 45 minutter sykling??? Går det an? Er jo helt ødelagt i beina etter max 10 minutter til vanlig på en spinningsykkel. Hvor mange ganger på spinning tar det før man klarer å følge hele tida? Jeg skal trene sammen med en gjeng andre utrente slasker, så jeg er sikkert ikke den eneste som kommer til å spy og besvime de første gangene. Men 45 minutter på sykkel? Pleier alle å klare det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg var på nybegynner spinning på Elixia og klarte bare 20 minutter første gangen. (Utrolig dårlig form, jeg da) Mye er gjort om du stiller inn sykkelen riktig og du trenger ikke stå og tråkke bare fordi de andre gjør det. Det er heller ikke lettere å sykle på den letteste innstillingen hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alishia Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Joda, det går fint det Du trener intervall, så du varierer intensiteten etter formen. Dessuten forbrenner du sinnsykt mye kalorier som du kan dra hjem og erstatte med sjokolade og potetgull 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det er hardest de første 20 minuttene, så letner det faktisk. Man dør ikke i beina etter ti minutter, fordi i spinningtimene har man en liten avslapnigspause etter hver sang. Og det skifter på tempo og hardhet hele tiden, så man blir ikke utslitt.. er variasjon.. Litt klønete forklart, men du skjønner sikkert! Det går sikkert bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trilli Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du kommer garantert til å klare det, da du har mulighet til å styre både intensitet og tempo selv. Men jeg vi råde deg til å gjøre det hos SATS, da de har egne introtimer til spinningen slik at du kan lære deg hvordan du kan gjøre det enklest. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Joda, det går fint det Du trener intervall, så du varierer intensiteten etter formen. Dessuten forbrenner du sinnsykt mye kalorier som du kan dra hjem og erstatte med sjokolade og potetgull Hehe, har ikke tenkt å spise mer usunt nei... Håper på å få litt bedre kropp da, hvis jeg trener 1-2-3 ganger i uka et år. Kanskje bikini neste år...? Får jo bare prøve. Og som sagt, jeg tror ikke jeg er den i dårligst form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Du kommer garantert til å klare det, da du har mulighet til å styre både intensitet og tempo selv. Men jeg vi råde deg til å gjøre det hos SATS, da de har egne introtimer til spinningen slik at du kan lære deg hvordan du kan gjøre det enklest. Lykke til! Uaktuelt siden vi ikke har SATS i byen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Det er hardest de første 20 minuttene, så letner det faktisk. Man dør ikke i beina etter ti minutter, fordi i spinningtimene har man en liten avslapnigspause etter hver sang. Og det skifter på tempo og hardhet hele tiden, så man blir ikke utslitt.. er variasjon.. Litt klønete forklart, men du skjønner sikkert! Det går sikkert bra! :-) Jeg skjønner alltid klønete forklaringer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Jeg var på nybegynner spinning på Elixia og klarte bare 20 minutter første gangen. (Utrolig dårlig form, jeg da) Mye er gjort om du stiller inn sykkelen riktig og du trenger ikke stå og tråkke bare fordi de andre gjør det. Det er heller ikke lettere å sykle på den letteste innstillingen hele tiden. Ok, takk for tipset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iznogood Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 45 min sykling er ikke mye egentlig. Syklet mye før og jeg regnet minst et kvarter-tyve min til oppvarming. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trilli Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Uaktuelt siden vi ikke har SATS i byen. Synd for deg :-) Lykke til uansett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det er ingen sak. Jeg gikk fra nokså utrent, etter svangerskapspermisjoner og husmortilværelse, til å delta i sykkel maraton (2,5 timer) på etpar måneder. 45 minutter ble for lite etter to uker, da gikk jeg opp til en time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg skjønner alltid klønete forklaringer Flott:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Synd for deg :-) Lykke til uansett! Mmmm... Hvis jeg skal kjøre i 20 minutter for å komme til treningssenteret er jeg ganske sikker på at det fort kommer til å bli en dårlig unnskyldning for å la vær å trene. Når jeg kjører forbi senteret på vei fra jobb må jeg finne på noe annet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 45 min sykling er ikke mye egentlig. Syklet mye før og jeg regnet minst et kvarter-tyve min til oppvarming. Høres bra ut... Får starte seint da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Det er ingen sak. Jeg gikk fra nokså utrent, etter svangerskapspermisjoner og husmortilværelse, til å delta i sykkel maraton (2,5 timer) på etpar måneder. 45 minutter ble for lite etter to uker, da gikk jeg opp til en time. Oh.. Hmm.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trilli Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Mmmm... Hvis jeg skal kjøre i 20 minutter for å komme til treningssenteret er jeg ganske sikker på at det fort kommer til å bli en dårlig unnskyldning for å la vær å trene. Når jeg kjører forbi senteret på vei fra jobb må jeg finne på noe annet... Kjøre forbi SATS eller Elixia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Kjøre forbi SATS eller Elixia? Jeg kjører forbi Elixia på vei til og fra jobb, og på vei til og fra stort sett alt annet. Det er bare 3 minutter å kjøre dit, derfor er det mye lettere å bestemme seg for å trene der enn på SATS, hvor jeg må kjøre i 20 minutter en helt annen vei for å trene. Hvis jeg gjør det veit jeg med meg selv at det med avstanden blir en unnskyldning til å skippe treninga. Derfor skal jeg trene på elixia 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trilli Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg kjører forbi Elixia på vei til og fra jobb, og på vei til og fra stort sett alt annet. Det er bare 3 minutter å kjøre dit, derfor er det mye lettere å bestemme seg for å trene der enn på SATS, hvor jeg må kjøre i 20 minutter en helt annen vei for å trene. Hvis jeg gjør det veit jeg med meg selv at det med avstanden blir en unnskyldning til å skippe treninga. Derfor skal jeg trene på elixia Høres fornuftig ut :-) ...og nå er du skikkelig bestemt på å komme igang, so go for it!! Dette klarer du bra, da motivasjon får mye av jobben gjort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Høres fornuftig ut :-) ...og nå er du skikkelig bestemt på å komme igang, so go for it!! Dette klarer du bra, da motivasjon får mye av jobben gjort! Har forsåvidt trena litt en stund, men bare litt... Har tilgang på treningsapparater, men det er kjedelig å trene alene eller bare med en til, og det blir litt fort til at vi legger oss på matta og skravler istedet. Men nå skal det bli saker! (hvis jeg prøver å gi opp, bare si "åsemor - bikini til sommern!" så begynner jeg nok igjen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.