Gjest Iznogood Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har forsåvidt trena litt en stund, men bare litt... Har tilgang på treningsapparater, men det er kjedelig å trene alene eller bare med en til, og det blir litt fort til at vi legger oss på matta og skravler istedet. Men nå skal det bli saker! (hvis jeg prøver å gi opp, bare si "åsemor - bikini til sommern!" så begynner jeg nok igjen) Okei, Åsemor! Jeg har gått ned 19 kilo... Blir du med på å finne tilbake til formen? (har igjen 11 kilo før bikinien passer, og det skulle tilsti at jeg har spist på meg 30 kilo) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Okei, Åsemor! Jeg har gått ned 19 kilo... Blir du med på å finne tilbake til formen? (har igjen 11 kilo før bikinien passer, og det skulle tilsti at jeg har spist på meg 30 kilo) Vel, har ikke noe mål om å gå ned kg i det hele tatt, skal bare bli sprekere og få kiloene bedre fordelt på kroppen. Vil ikke være like stor rundt magen som rundt puppene og rompa. Ja, jeg skal bli sunn. Men får ikke begynt helt enda, det er så mye forskjellig i "gjengen", noen venter penger, andre er på ferie osv osv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Pass på at du tar spinning for nybegynnere/enkleste nivå så er jeg sikker på at tilogmed du klarer det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Pass på at du tar spinning for nybegynnere/enkleste nivå så er jeg sikker på at tilogmed du klarer det:-) Hehe, takk for tipset. Spinning for viderekommende tar vi vel litt seinere ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i888 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg prøvde intro-spinningen på SATS for et år og to siden, men ga opp. Det ble for tøft for meg. Mulig at det hadde gått en tanke bedre nå... Men mistet egentlig litt lysten på den treningsformen. Tror jeg holdt i 20 minutter... ;-) Bare som en trøst dersom du også synes at det er tungt... Mulig jeg prøver igjen til høsten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Beina går av seg selv. Det er ikke som på vanlig ergometersykkel. Begynn på sykkel 1 hvis du er nybegynner. Dere sykler ikke i 45 min., ca. 30-35 min. Resten går til avslapning og uttøying. Lykke til! Spinning gjør susen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.