Gå til innhold

Webmaster!


Gjest Rusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vincent

Det ble utvekslet informasjon om hvor man kan laste ned ulovlig programvare, og slikt er ikke ønskelig på vår tjeneste.

Hvis du hadde lest innleggene, så hadde du faktisk oppdaget en ting: At programmet kommer i tre legale versjoner:

- Freeware, med noe begrenset funksjonalitet.

- 30 dagers trialversjon av fullversjon

- Fullversjon.

Førstnevnte er gratis og legal fra produsenten.

Og - som jeg nevnte i mítt, nå slettede, innlegg: Gratis-versjonen er omtalt i rosende vendinger av såvel nasjonal som internasjonal datapresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, redaktør

Hvis du hadde lest innleggene, så hadde du faktisk oppdaget en ting: At programmet kommer i tre legale versjoner:

- Freeware, med noe begrenset funksjonalitet.

- 30 dagers trialversjon av fullversjon

- Fullversjon.

Førstnevnte er gratis og legal fra produsenten.

Og - som jeg nevnte i mítt, nå slettede, innlegg: Gratis-versjonen er omtalt i rosende vendinger av såvel nasjonal som internasjonal datapresse.

Hei Vincent !

Det var ikke ditt innlegg som var årsaken til at tråden ble slettet.

Hvis en tråd eller replikk blir slettet, er imidlertid den tekniske løsningen slik at alle innleggene i tråden eller svar på replikken blir slettet.

Innlegget ditt var så vidt jeg husker helt o.k.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vincent !

Det var ikke ditt innlegg som var årsaken til at tråden ble slettet.

Hvis en tråd eller replikk blir slettet, er imidlertid den tekniske løsningen slik at alle innleggene i tråden eller svar på replikken blir slettet.

Innlegget ditt var så vidt jeg husker helt o.k.

Vennlig hilsen

Var det mine innlegg som var årsaken til slettingen......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vincent !

Det var ikke ditt innlegg som var årsaken til at tråden ble slettet.

Hvis en tråd eller replikk blir slettet, er imidlertid den tekniske løsningen slik at alle innleggene i tråden eller svar på replikken blir slettet.

Innlegget ditt var så vidt jeg husker helt o.k.

Vennlig hilsen

Akkurat der kan jeg faktisk ta deg på en løgn. Det stemmer ikke at hele tråden blir slettet når en del av ett innlegg blir slettet. Det er bare å se så kort tilbake som 1. desember på meldinger. http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&id=258160ake Her er linken.

Denne tråden var lang å handlet om julen,julegardiner og andre julegreier. Den ble bare delvis slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat der kan jeg faktisk ta deg på en løgn. Det stemmer ikke at hele tråden blir slettet når en del av ett innlegg blir slettet. Det er bare å se så kort tilbake som 1. desember på meldinger. http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&id=258160ake'>http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&id=258160ake Her er linken.

Denne tråden var lang å handlet om julen,julegardiner og andre julegreier. Den ble bare delvis slettet.

http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&id=258160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Akkurat der kan jeg faktisk ta deg på en løgn. Det stemmer ikke at hele tråden blir slettet når en del av ett innlegg blir slettet. Det er bare å se så kort tilbake som 1. desember på meldinger. http://forum.doktoronline.no/mp/forum/article?_cmd=show&id=258160ake Her er linken.

Denne tråden var lang å handlet om julen,julegardiner og andre julegreier. Den ble bare delvis slettet.

Hvis du leser Christian Ankers svar litt mer nøyaktig vil du se at han sier "at alle innleggene i tråden ELLER svar på replikken blir slettet". I det tilfellet du henviser til ble alle svar på en replikk slettet - dvs. at alt som sto "under" en replikk ble fjernet- mens det som sto "over" replikken fikk stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vincent !

Det var ikke ditt innlegg som var årsaken til at tråden ble slettet.

Hvis en tråd eller replikk blir slettet, er imidlertid den tekniske løsningen slik at alle innleggene i tråden eller svar på replikken blir slettet.

Innlegget ditt var så vidt jeg husker helt o.k.

Vennlig hilsen

Vil du ha noen faste, eller vil du helst bli kvitt oss.

Et normalt spørsmål fra shandy.

Kan du ikke bare svare så skal jeg holde meg vekk jeg, hvis det er det du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Vil du ha noen faste, eller vil du helst bli kvitt oss.

Et normalt spørsmål fra shandy.

Kan du ikke bare svare så skal jeg holde meg vekk jeg, hvis det er det du vil?

Det er selvfølgelig hyggelig med faste brukere av tjenesten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser Christian Ankers svar litt mer nøyaktig vil du se at han sier "at alle innleggene i tråden ELLER svar på replikken blir slettet". I det tilfellet du henviser til ble alle svar på en replikk slettet - dvs. at alt som sto "under" en replikk ble fjernet- mens det som sto "over" replikken fikk stå.

Beklager skjønner ingenting jeg. Forstår faktisk bare mindre og mindre jeg. Skjønner fortsatt ikke hvorfor bare deler av innlegget ble slettet. Må vel ha det inn med teskje jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, Solsikke, det er ikke alltid så greit å vite hva som aksepteres her. Får bare prøve oss fram da ;-)

Nei det har du helt rett i. For tiden er det IKKE enkelt å forstå hva som er lov og hva som ikke er lov. Savner gamle dol jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...