stian123 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei.. Jeg har et problem med forbrenningen min, jeg trener ofte 3 - 4 g.uka enkelte uker ellers 2 - 3 g.uka. det er sykkling, styrke og trial jeg trener. men uansett hvordan jeg trener får jeg ikke til å svette skikkelig bare litegrann i panna og blir varm i resten av kroppen. jeg tar noe som heter noni drikke (fruktjuce) som hjelper en del, da fikk jeg svettet mye!!, men det er ei litt dyr løsning hele 450kr pr flaske. Det fikk vekta til å gå ned 4kg på 2 uker med mye og hard trening. det jeg lurter på er om noen andre har noen tips om hvordan jeg kan øke forbrenningen min?? bare klom med tips samma om det inneberer tabletter vitaminer whatever.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Om du svetter eller ei har lite med forbrenningen din å gjøre. Siden det hjalp å drikke den saken, hjelper det nok også å drikke mye ellers, hvis du vil svette. Men altså, hva du forbrenner av kalorier har ingenting med svette å gjøre, det har mer med pulsen din å gjøre, pluss noen andre variabler som f.eks vekt (jo mer du veier jo mer forbrenner man ved trening). Det kan være at du svetter lite fordi du mangler salter i kroppen, eller fordi du drikker for lite, eller fordi du har få svettekjertler, eller fordi du rett og slett har gener som sier at du ikke skal svette. Noen sier også at man svetter lite når man er i dårlig form. Mens noen svetter mindre når de kommer i form. Men forbrenning av kalorier er altså noe helt annet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.