Gjest Lobotimus Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hallo! Skal in i armyen neste uke og ser på dette som en gyllen mulighet til å gå ned i vekt til neste sommer. Jeg er ca 184 og veier ca 94 kg. Jeg føler selv jeg har alt formye fett på kroppen. Har hatt jobb i 2 år, dette har ført til god økonomi som igjen har ført til mange fettholdige gallamiddager og desserter (chips og cola). Før dette spillet jeg ishockey og trente hver dag, veide da ca 80 kg og hadde nesten ikke fett på kroppen. Slutta med hockey pga av skade og etter dette har jeg så og si aldri trent. Er mulighetene gode for å gå ned ca 15 kg til neste sommer ved vanlig militærtjeneste eller må jeg trene utenom etter endt tjenste (ca kl1600 har jeg hørt) ? Er det noen som vet hvordan treningsmulighetene er i militæret, tenker på utstyr o.l. f.eks så liker jeg veldig godt å sykle, er det mulighet for å låne sykke? Takker og bukker for alle svar ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.