Gå til innhold

FU: Har du blitt brun i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke så opptatt av det egentlig, tenker med gru på venninna mi som ligger i solarium to ganger i uka hele året og nå har hun ligget ute uten solkrem nesten hver eneste dag med sol. Hun er knall brun, nesten for mye brun, sånn at det ikke er fint lenger. Når hun er 40 kommer hun til å ha tre ganger så mange rynker som meg (prøver jeg å tro nå iallefall).

Jeg har såvidt skille på puppene, men svært lite på underkroppen. Har vel kanskje vært ute i sola i 3-4 hele dager, og noen timer noen få ettermiddager...

Så nei, jeg er ikke brun, men jeg bryr meg ikke så mye om det.

Gjest ikke sign

Jeg er ikke så opptatt av det egentlig, tenker med gru på venninna mi som ligger i solarium to ganger i uka hele året og nå har hun ligget ute uten solkrem nesten hver eneste dag med sol. Hun er knall brun, nesten for mye brun, sånn at det ikke er fint lenger. Når hun er 40 kommer hun til å ha tre ganger så mange rynker som meg (prøver jeg å tro nå iallefall).

Jeg har såvidt skille på puppene, men svært lite på underkroppen. Har vel kanskje vært ute i sola i 3-4 hele dager, og noen timer noen få ettermiddager...

Har heller ikke solt meg (har ikke hatt tid, og barna kan uansett ikke være så lenge ute når det er som hetest). Men men..

Gjest Aina E

Nei, ikke brun, men mer farge enn vanlig. Har så lys hud, at den fargen jeg får, forsvinner etter maks 1-2 uker uansett.

Men jeg kan jo se at huden under trusa er blåhvit som alltid, mens bein og resten har en litt gyldnere anelse av brunaktig farge...

Annonse

Nei, synes det er utrolig kjedelig (og altfor varmt) å ligge ute i solen. Bryr meg uansett ikke særlig om brunfarge, veldig mange får hudkreft og jeg satser på at rynkene holder seg unna lenge de også.

Jeg er nøttebrun. Da må du jo være antisol. Vi burde nesten koble oss sammen, det kan knapt nok finnes noen som er mere motpoler enn oss to. Ungene våre ville blitt suverene.

Det er nå du skal ha det morro, ikke når du er 40. Synes jeg hører Når jeg blir 66 i bakgrunnen.

Jeg er nøttebrun. Da må du jo være antisol. Vi burde nesten koble oss sammen, det kan knapt nok finnes noen som er mere motpoler enn oss to. Ungene våre ville blitt suverene.

Hehe, ja kanskje det? Er ikke spesielt blek egentlig, jeg har en fransk mor så brunfargen sitter litt i genene. :-)

Hehe, ja kanskje det? Er ikke spesielt blek egentlig, jeg har en fransk mor så brunfargen sitter litt i genene. :-)

Er du en bastard? En liten touch fransk gjør nok underverker. Det trauste norske trenger litt blod utenfra. Bondenorge møter det franske raffinerte. Interessant!

Det er nå du skal ha det morro, ikke når du er 40. Synes jeg hører Når jeg blir 66 i bakgrunnen.

Men for at jeg skal ha det morro NÅ, nyte sommeren uten å irritere meg over at huden min ikke blir brun sånn som alle andres, da hjelper det å tenke at det har sine fordeler om 20 år :o

Annonse

Gjest lis@bet

Jeg har _vært_ brun i sommer.. :-)

Ble veldig brun og fin etter 2 uker i Sør-Europa. Var så varmt at det bare var mulig å ligge på stranda, for der blåste det litt.. Smurte oss med faktor 15-20 hele tida.

Men nå når jeg har vært hjemme i 3 uker, så har det falma skikkelig.. :-(

Hører folk sier jeg er brun, men jeg synes ikke det selv. Har mer farge enn hva jeg vanligvis har resten av året, men det kan kanskje ha en sammenheng med at jeg har vært to turer til Spania. Det var for varmt til å sitte for mye i selve sola, og siden det var innlandet, var det heller ingen strand i nærheten.

Er ikke bleik, i alle fall.

Jeg er ikke skapt for å være brun.

Jeg blir rett og slett ikke brun. Etter to uker i syden traff jeg og ei venninne på en kar. Han trodde at vi nettopp hadde kommet. Da vi sa at vi hadde vært der i to uker, sa han at folk pleide å være brune når de reiste hjem derifra.

Hun er lik meg, og vi lyser godt opp i terrenget blandt alle de brune.

Nå har jeg sluttet å bry meg, og gidder ikke å stresse med å bli brun.

Ja, mange tror jeg har vært i syden. Det har jeg ikke. Har ikke solet meg så mye heller, men har vært mye ute.

Jeg har alltid blitt fort brun, selv med høg solfaktor. Rynker er jeg heldigvis ikke plaget av - ennå - er over 35 år, og har fått tilbakemeldinger om at jeg er vel for ung til å ha barn *smigret*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...