Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Heisann, jeg er ikke i verdens beste form, og lurer på hvordan jeg raskest mulig kan bedre formen, dvs utholdenheten min. Jeg er ganske stor og hvilepulsen min er på 85 slag i minuttet noe som er ganske høyt. Noen som har ett bra program å foreslå for meg? Jeg trener vekter nå men det virker ikke som om dette hjelper noe særlig mht, den generelle formen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest abdulla Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 gå inn på denne linken: http://www.iform.no/trening/geriljakardio.shtml dette virker først og fremst som et slankeprogram, men hvis jeg forstod artikelen riktig var dette programmet veldig effektivt for å forbedre kondisen, og i tillegg "spurtefarta"(kommer ikke på noe bedre å kalle det). jeg har ikke testa det selv men skal begynne med det når jeg begynner i militæret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Sykle turer, gå i ulendt terreng, svømme, meld deg på swing-kurs ( se www.komogdans.no), treningssenter, osv. Vektene trener ikke opp utholdenheten, men muskelstyrken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.