Gå til innhold

Kunne du blitt lesbisk?

Anbefalte innlegg

Gjest definitivt hetro

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/08/09/375540.html?1060449866#1060449866

Jeg kan liksom ikke skjønne at det bare er å bestemme seg for å bli lesbisk, så er man det! Selv kunne jeg ikke tenkt meg å bli lesbisk, tanken på å ha sex med en annen dame byr meg imot!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115547-kunne-du-blitt-lesbisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Noen påstår at mange er latente i den betydning at når de møter den rette på rett tid og sted, som har en sterkere personlighet enn en selv, at man er sårbar, i et "svakt" øyeblikk så kan det være gjort.

Ikke vet jeg, men det blir også påstått at hvis man tar med slike, vil en av fem kvinner kunne bli lesbisk eller bifile. Kanskje en av ti menn.

Annonse

laguna1365380434

Kunne ikke blitt intatt i noen dame, det er jeg ganske sikker på..

Man har jo selvfølgelig eksprimentert, men det ble mest for eksprimentes egen skyld og for guttas på et vis..

Damer kan være estetiske, men jeg tenner ikke på dem av den grunn. Forelskelse er utelukket..

Det er kun menn som er ordentelig sexy.

Annonse

Hvorfor ikke heller bigami? Flerkoneri dersom det er et problem med for få menn?

Jeg mener seriøst at for dem det måtte passe for, burde kunne velge å leve i bigami. F.eks en kvinne gift med to menn.

Det ville vært færre ufrivillig single og ensomme.

En familie med tre voksne ville også ha hatt bedre økonomi, oftere barnevakt og muligens et større sosial nettverk.

Gjest ikke signatur

Jeg kunne nok ikke blitt lesbisk, ville nok kommet til å føle at det manglet noe vesentlig i et forhold mellom to kvinner. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot å prøvd jentesex nei. :o)

Har det akkurat som det jeg også. Men får ikke prøvd jente-sex siden jeg er gift, men man kan jo fantasere... er hetero.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...