Gå til innhold

Kunne du blitt lesbisk?

Anbefalte innlegg

Gjest merkelig spm.
Skrevet

Nei, kan vel ikke bli det over natta?

Skrevet

Jeg ville definitivt hatt vansker med å bli lesbisk!

Trolig måtte jeg tatt skjegget hver dag, og det vil jeg ikke!

Med vennlig hilsen

Gjest ikke sign
Skrevet

Man kan vel heller bo sammen som venninner (uten noe sex)? Man "må" vel ikke bytte seksualitet???? Må man ha et seksuelt forhold for å bo sammen, nå? Nei...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Noen påstår at mange er latente i den betydning at når de møter den rette på rett tid og sted, som har en sterkere personlighet enn en selv, at man er sårbar, i et "svakt" øyeblikk så kan det være gjort.

Ikke vet jeg, men det blir også påstått at hvis man tar med slike, vil en av fem kvinner kunne bli lesbisk eller bifile. Kanskje en av ti menn.

Skrevet

Tja... Kunne godt levd i et lesbisk parforhold...

Jenter er da pene :o)

laguna1365380434
Skrevet

Kunne ikke blitt intatt i noen dame, det er jeg ganske sikker på..

Man har jo selvfølgelig eksprimentert, men det ble mest for eksprimentes egen skyld og for guttas på et vis..

Damer kan være estetiske, men jeg tenner ikke på dem av den grunn. Forelskelse er utelukket..

Det er kun menn som er ordentelig sexy.

laguna1365380434
Skrevet

Med vennlig hilsen

Måtte du det? Er ikke skjeggstubb status i enkelte lesbemiljøer? ;)

Skrevet

Jeg kunne nok ikke blitt lesbisk, ville nok kommet til å føle at det manglet noe vesentlig i et forhold mellom to kvinner. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot å prøvd jentesex nei. :o)

Skrevet

Måtte du det? Er ikke skjeggstubb status i enkelte lesbemiljøer? ;)

Jeg vet egentlig ikke! Jeg er ikke så veldig aktiv i det lesbiske miljøet! :)

Med vennlig hilsen

Gjest definitivt hetro
Skrevet

Jeg kunne nok ikke blitt lesbisk, ville nok kommet til å føle at det manglet noe vesentlig i et forhold mellom to kvinner. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot å prøvd jentesex nei. :o)

Isj!!!!!!!!!!!!!!

Gjest slitern
Skrevet

Med vennlig hilsen

Det er vel mere en skjegget du måtte ta;-)

Skrevet

Det er vel mere en skjegget du måtte ta;-)

Det andre lar jeg være igjen som en overraskelse! :)

Med vennlig hilsen

Skrevet

jeg er homofob... problemer bare med å leie jenter jeg... øver meg på å klemme, men vanskelig å gjøre helt av meg selv...

Skrevet

Hvorfor ikke heller bigami? Flerkoneri dersom det er et problem med for få menn?

Jeg mener seriøst at for dem det måtte passe for, burde kunne velge å leve i bigami. F.eks en kvinne gift med to menn.

Det ville vært færre ufrivillig single og ensomme.

En familie med tre voksne ville også ha hatt bedre økonomi, oftere barnevakt og muligens et større sosial nettverk.

Skrevet

Trukke det, nei.

Eller som ei venninne av meg sa da atter et samboerforhold gikk over i historien:

"Mannfolk er no' herk! Jeg kunne godt tenkt meg å bli lesbisk!!"

* * * * * * kort tenkepause * * * * *

"..hvis det ikke hadde vært for sex'en!"

;-)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Har det akkurat som det jeg også. Men får ikke prøvd jente-sex siden jeg er gift, men man kan jo fantasere... er hetero.

Skrevet

Jeg anser meg selv for å være rimelig heterofil, men jeg har hatt sex med en annen jente allikevel.

Det er forskjell på sex, forelskelse og langvarige forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...