Gå til innhold

HVor overfladiske er vi og hvorfor..

Anbefalte innlegg

Gjest slitern
Skrevet

La disse stakkarsene få seg plastpupper hvis de blir lykkeligere av det, men la det ikke bli et motefenomen eller er must for å føle seg vel. Håper det aldri blir slik at den vanlige mannen/damen i gata føler at hun må gjøre noe med kroppen sin for å føle seg vel. Da har det gått alt for langt. Jeg tror og håper at denne tendensen vil snu seg om noen år.

Gjest synsnåjeg
Skrevet

La disse stakkarsene få seg plastpupper hvis de blir lykkeligere av det, men la det ikke bli et motefenomen eller er must for å føle seg vel. Håper det aldri blir slik at den vanlige mannen/damen i gata føler at hun må gjøre noe med kroppen sin for å føle seg vel. Da har det gått alt for langt. Jeg tror og håper at denne tendensen vil snu seg om noen år.

synes likevel at det er synd at mennesker må fikse på alt for å føle seg bedre. Jeg skjønner det i liten grad som nye klær og sminke, men å gå så drastisk tilværs som å få utført plastisk operasjon.....nei da synes jeg at man leker for mye gud

Gjest slitern
Skrevet

synes likevel at det er synd at mennesker må fikse på alt for å føle seg bedre. Jeg skjønner det i liten grad som nye klær og sminke, men å gå så drastisk tilværs som å få utført plastisk operasjon.....nei da synes jeg at man leker for mye gud

Det synes jeg også, men det er vanskelig å stoppe kirurgene. Jeg mener at man heller burde jobbe med den psykiske siden av problemet. Det finnes mange damer med små pupper, meg inkludert, men jeg og flere føler ikke for å operere oss av den grunn. Min kropp er min og ingen skal tøyse med den!

Skrevet

Som mann lurer jeg da også på hvorfor så mange kvinner føler de må forbedre utseendet sitt på alle mulige og umulige måter.

Tross alt, 9 av 10 menn vil ikke se forandringen (såfremt man ikke snakker om brystene da, selvsagt...).

laguna1365380434
Skrevet

Som mann lurer jeg da også på hvorfor så mange kvinner føler de må forbedre utseendet sitt på alle mulige og umulige måter.

Tross alt, 9 av 10 menn vil ikke se forandringen (såfremt man ikke snakker om brystene da, selvsagt...).

Det er faktisk ganske vittig..

Jeg så en artkkel om det(i typisk useriøst dameblad, men, men..:))

Tre dates: I den første byttet damen øyen farge flere ganger.Fyren tok ingen notis..

På den neste daten byttet damen klær tre ganger(mellom rettene), fra ensfarget til mønstret fra korte til lange ermer...Fortsatt ingen notis..

Men da damen på date tre gikk fra a-cup til c, så han det med engang..:o)

Så hvorfor gidder man egentlig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...