tommo Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Lurte på om det går ann å spise kalvegodt(fra felleskjøpet) som kosttilskudd. Eller er det noen betenkeligheter med dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Kalvegodt? Hva er det? Næringstilskudd for kalver? Mennesker har ikke samme næringsbehov som kyr så jeg ville funnet meg noe som var tilpasset folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommo Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Kalvegodt? Hva er det? Næringstilskudd for kalver? Mennesker har ikke samme næringsbehov som kyr så jeg ville funnet meg noe som var tilpasset folk. Cluet er at, hvis det går an å bruke det. Så er det MYE billiger en det som er beregnet på oss mennesker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Cluet er at, hvis det går an å bruke det. Så er det MYE billiger en det som er beregnet på oss mennesker. Joa, men kalver har et helt annet næringsbehov enn oss mennesker! Jeg ville ikke tatt det, husk at de vokser flere ganger så raskt som oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sørover Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 er kalvegodt det samme som kalvesuss? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbiii Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Kjenner noen som brukte det da de skulle trene opp muskler...de forsøkte også fiskemel... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommo Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Kjenner noen som brukte det da de skulle trene opp muskler...de forsøkte også fiskemel... Hadde de noe utbytte av det? Noen problemer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbiii Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hadde de noe utbytte av det? Noen problemer? Ikke noen problemer som jeg vet om...annet enn at det smakte vondt. Samboeren min bruker protein shake og kreatin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.