Lillemus Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Vi har også en Stompa (eldre Cabin-modell). Det er klart at Jysk ikke kan måle seg med den kvaliteten. Man får _til en viss grad_ hva man betaler for, noe jeg også antydet for hun som skulle handle. Joda, selvfølgelig gjør man det. ) Men den høysenga på Jysk var så vaklevoren at jeg overhode ikke ville hatt ungene mine oppi den! Da hadde jeg heller kjøpt en billig vanlig seng. 0 Siter
Gjest vil glede datteren min :) Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Hvor i landet bor du? Jeg skal selge en slik seng, men uten sklie.. Jeg bor i Oslo. Dersom du bor i Oslo eller nærheten vil jeg gjerne vite målene på senga. Det er ikke så farlig at det ikke er sklie til. Håper å høre fra deg 0 Siter
Gjest ikea no Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10101&storeId=16&langId=-14&categoryId=10154&cattype=sub 0 Siter
laban Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Joda, selvfølgelig gjør man det. ) Men den høysenga på Jysk var så vaklevoren at jeg overhode ikke ville hatt ungene mine oppi den! Da hadde jeg heller kjøpt en billig vanlig seng. Nei, det var derfor jeg anbefalte henne å se på den i virkeligheten også, ikke bare i katalogen. Jeg har bare sett bildet, og det er sjelden tilstrekkelig når det gjelder møbler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.