Gjest spiseguri Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har nå bestemt meg for å gå ned 3-4 kilo. Det er ikke så veldig mye, men klarer bare ikke. For 1 1/2 år siden gikk jeg på Grete Roede, og med tiden klarte jeg å ta av ca 15 kg. Dette har gått ganske greit helt til nå, men nå har jeg fått en sånn veeldig lyst på aålt mulig. Jeg har selvfølgelig gått opp 3 kilo på grunn av dette. Jeg kan ikke forklare det, men jeg bare MÅ ha hoe hele tiden, sjokolade, boller ja hva som helst. I går kunne jeg fint ha spist opp et halvt brød til frokost. Jeg er konstant sulten, og er jeg ikke sulten så er det lysten som tar overhånd. Jeg klarer ikke styre meg i det hele tatt. Jeg er 160 høy, og veier 58 kilo. Skulle veeldig gjerne ned til 55 kilo igjen. Hva skal jeg gjøre, er redd for at dette tar helt av snart.. Hvis jeg ikke skal komme tilbake til der jeg var, må jeg gjøre noe med dette NÅ, og ikke vente til buksene ikke passer lenger. Hva kan jeg gjøre for å få motivasjon til å slutte..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 http://www.slankenett.no Få deg en slankevenn! Vil nå tro du er fin som du er medc den høyden og vekta du har. Hvor lang tid brukte du på å gå ned 15 kg? Greide du det på ett kurs? Hva syns du om Grete Roede-kurs? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spiseguri Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 http://www.slankenett.no Få deg en slankevenn! Vil nå tro du er fin som du er medc den høyden og vekta du har. Hvor lang tid brukte du på å gå ned 15 kg? Greide du det på ett kurs? Hva syns du om Grete Roede-kurs? Takk for svar, skal sjekke ut den linken. Jeg gikk på et kurs, men gikk ikke så mye ned under selve kurset. Jeg fortsatte litt for meg selv etterpå, for jeg var fast bestemt på at jeg skulle ned i vekt. Brkte ca 6 måneder på å gå ned 15 kilo. Er vel ikke det at jeg er skikkelig feit eller noe, men jeg føler at det begynner å skli ut, og det liker jeg ikke. Virker nesten som om de 3-4 kiloene jeg har gått opp har lagt seg på magen. Føler meg liksom ikke like fin nå som det jeg følte når jeg holdt på med opplegget mitt og veide akkurat det samme, da var jeg kjempestolt. Jeg er egentlig veldig fornøyd med Grete Roede -opplegget. Det hjelper å ha litt press på seg, og jeg er veldig glad for at jeg meldte meg på kurset. Det som var litt negativt for meg var at jeg følte meg litt alene der, flere av deltakerne kjente hverandre, så skravla gikk, men jeg kjente ingen og jeg er velidig sjenert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GI er tingen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Disse stadige lystene på godteri og mat kan tyde på at blodsukkeret ditt svinger mye i løpet av dagen. Sett deg inn i stoff om glykemisk indeks og forsøk å leve etter det. Da vil du etter to-tre dager oppleve at du ikke lenger er sugen på alt mulig rart. Det er også viktig å spise regelmessig fem små måltider pr. dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har tenkt å prøve et 1000 kcal om dagen program en stund. Hvis jeg ikke greier det skal jeg ta et program på 2000 kcal. Dette har jeg lasta ned gratis på http://www.trim.no/programmer/ Det ligger også treningsprogramer der som er gratis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pix Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei! Mitt råd er kjøp eller lån på biblioteket "tren" av Jill Jahrmann. Selv om det ikke står noe revolusjonerende der, så gir det motivasjon og stå-på-vilje å bla i den. Selv om jeg har lest hele, er den fremdeles nyttig å kikke i. Den handler jo mye om trening, selvsagt, men også litt om kosthold, og poenget er at den inspirerer til en sunn og god livsstil! Løp og kjøp, hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.