Gå til innhold

FU:Hvem gjør hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler*

Hvorfor er ALDRI mitt nick med på slike teite forumundersøkelser egentlig?

Plutselig vet jeg ikke om jeg skal le eller hrmpf'e!

Det er ikke så teit.. men morsomt, synes jeg.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• soleil

9

• Dorthe

8

• laguna1365380434

7

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Aplaus* Imponert. Hyggelig at noen husker de store ballene mine.

Og jeg vet at du kan være litt rampete i blandt. Var det ikke du som pantet flasker uten å tømme slantene først?

Hvem kan vel noen gang glemme de sinnsykt svære ballene dine - etter det innlegget du skrev?!?

;-)

Skrevet

Sør er en koselig fyr. Jeg og kona spiste middag sammen med ham i Lillestrøm i fjor en gang. Han har virkelig gjort en del livsaerfaringer som er rimelig unike for en mann fra lille Norge.

Sierdudet er også en veldig koselig fyr; og tvers igjennom en kjernekar. Med langt større forståelse for mennesket og dets natur enn mange her inne mistenker.

Skrevet

Sør er sivilingeniør og jobber for Telenor sin mobildivisjon. Han er mellomleder, og sitter i et brunt bygg på Flesland. Han er over 40. Siden han har diabetes og tar insulin, så karakteriserer han seg som dødssyk, og mener dermed automatisk at han er ekspert på norsk helsevesen. Han har vært u-hjelpsturist (på 1. klasse), og siden han har sett en neger, så vet han alt om utlendinger, innvandring, og islam. Dessuten lyger han.

Dorthe bodde på Løkka før boomen, og gikk nok titt og ofte forbi knyttneven i Helgesensgate 12.

Pip vet jeg ikke et pip om. Vil i hvertfall ikke ha utsvevende svigerdøtre. Hun har en veldig pen og ren sønn.

Goliath kunne jeg tenkt å kappkjøre med. Jeg hadde nok tapt. Han er ærlig, og mener det han skriver. Han sliter litt med det, siden Sør driter i et hvert forsøk på å tale fornuft.

laguna kunne jeg tenkt å... Hun er fin, det vet jeg uten å ha sett noe bilde. Sånn er det bare.

Soleil har jeg ikke noe tak på. Kommer med mye bra.

Ulv tilbringer ALT for mye tid her.

SDD pleide å tilbringe alt for mye tid her. Han er bedre nå.

For eksempel? kjenner jeg ikke.

Skrevet

Hvem kan vel noen gang glemme de sinnsykt svære ballene dine - etter det innlegget du skrev?!?

;-)

Jammen, hva skal en stakkar si og gjøre da? Noen ganger er det greit å fådføre seg litt med noen voksne om ting man synes er litt skummelt.*L*

Skrevet

Sør er sivilingeniør og jobber for Telenor sin mobildivisjon. Han er mellomleder, og sitter i et brunt bygg på Flesland. Han er over 40. Siden han har diabetes og tar insulin, så karakteriserer han seg som dødssyk, og mener dermed automatisk at han er ekspert på norsk helsevesen. Han har vært u-hjelpsturist (på 1. klasse), og siden han har sett en neger, så vet han alt om utlendinger, innvandring, og islam. Dessuten lyger han.

Dorthe bodde på Løkka før boomen, og gikk nok titt og ofte forbi knyttneven i Helgesensgate 12.

Pip vet jeg ikke et pip om. Vil i hvertfall ikke ha utsvevende svigerdøtre. Hun har en veldig pen og ren sønn.

Goliath kunne jeg tenkt å kappkjøre med. Jeg hadde nok tapt. Han er ærlig, og mener det han skriver. Han sliter litt med det, siden Sør driter i et hvert forsøk på å tale fornuft.

laguna kunne jeg tenkt å... Hun er fin, det vet jeg uten å ha sett noe bilde. Sånn er det bare.

Soleil har jeg ikke noe tak på. Kommer med mye bra.

Ulv tilbringer ALT for mye tid her.

SDD pleide å tilbringe alt for mye tid her. Han er bedre nå.

For eksempel? kjenner jeg ikke.

Jeg har aldri vært innom Helgesensg 12 men vet hvor det er og hva som er der :o)

Skrevet

Sør er en koselig fyr. Jeg og kona spiste middag sammen med ham i Lillestrøm i fjor en gang. Han har virkelig gjort en del livsaerfaringer som er rimelig unike for en mann fra lille Norge.

Sierdudet er også en veldig koselig fyr; og tvers igjennom en kjernekar. Med langt større forståelse for mennesket og dets natur enn mange her inne mistenker.

"Sør er en koselig fyr. Jeg og kona spiste middag sammen med ham i Lillestrøm i fjor en gang. Han har virkelig gjort en del livsaerfaringer som er rimelig unike for en mann fra lille Norge."

Og derfor forsvarer han alt utenfor den vestlige verden?

Skrevet

*ler*

Hvorfor er ALDRI mitt nick med på slike teite forumundersøkelser egentlig?

Plutselig vet jeg ikke om jeg skal le eller hrmpf'e!

Jeg skriver ikke ofte nok herinne siden jeg har andre ting å ta meg til. Det er greit for meg, men jeg kan jo være såret også:):):(:(

Skrevet

Jeg skriver ikke ofte nok herinne siden jeg har andre ting å ta meg til. Det er greit for meg, men jeg kan jo være såret også:):):(:(

Vær heller glad for at du har et liv. Ikke alle har det.

Hehe :D

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Sør:mann i sin beste (unge) alder? Liker diskutere. Koselig også. Bestemt. Jobber med data?

Dorthe: dame rundt de 40, bestemt, har barn. Husmor?

Pip: koselig ung jente, studerer?

Goliath:ikke sikker, rundt de 30?

Laguna: hun er under 30, tror hun er pen! Studerer.

Soleil: også mellom 25 og 30, ærlig og snill. Student.

Ulv i faarikaal: snill, litt over 40 eller rett under 50. Ærlig og har gitt meg gode svar. Også en kverulant tror jeg.. (vil krangle med sør.) Eget firma, IT?

Sierdudet: 27-28? ærlig og tøysete. Interessert i film (Lynch!). Jobber nattevakter.

Du selv: ung jente uten sign i tråden... hvem er du da?

>>Ulv i faarikaal: snill, litt over 40 eller rett under 50. Ærlig og har gitt meg gode svar. Også en kverulant tror jeg.. (vil krangle med sør.) Eget firma, IT?

Ikke så gæærnt. Gode svar avhenger av dagsformen. Sør er bare en flue i suppa som jeg dytter rundt med skjea.

Skrevet

Ja kanskje du har rett i det, jeg har mange liv :)

Skrevet

>>Ulv i faarikaal: snill, litt over 40 eller rett under 50. Ærlig og har gitt meg gode svar. Også en kverulant tror jeg.. (vil krangle med sør.) Eget firma, IT?

Ikke så gæærnt. Gode svar avhenger av dagsformen. Sør er bare en flue i suppa som jeg dytter rundt med skjea.

Jeg forstår aldri hvordan du og sør greier å holde på som dere gjør??

Skrevet

Mamma sier at når man blir ertet av noen så er de _egentlig_ forelsket i deg??

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har laget et program som genererer svar til sør (en robot), da sør er ganske forutsigbar. Når jeg ikke er hjemme, holder roboten sør beskjeftiget. Dermed løper sør ikke rundt og plager andre i RL, det får jeg støtte for hos MUL.

Skrevet

Jeg har laget et program som genererer svar til sør (en robot), da sør er ganske forutsigbar. Når jeg ikke er hjemme, holder roboten sør beskjeftiget. Dermed løper sør ikke rundt og plager andre i RL, det får jeg støtte for hos MUL.

Problemet er at Sør gjør det samme mot deg..

Og får støtte fra ...?

Skrevet

Kanskje ikke alle har muligheten til å gå ut og gjøre det man har lyst til stadig vekk.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Problemet er at Sør gjør det samme mot deg..

Og får støtte fra ...?

PapegøyeForbundet.

Skrevet

Kanskje ikke alle har muligheten til å gå ut og gjøre det man har lyst til stadig vekk.

Nei, det kan godt hende. Syns det er bare bra når det er litt liv her, jeg.

Jeg sikta vel mest til meg sjøl. Jeg henger her altfor mye. Hvis dette hadde vært et annet forum så hadde jeg nok hatt 6 stjerner bak nicket og en eller annen moderator-jobb forlengst ;)

Får håpe at jeg får en jobb snart. Begynner nemlig å få antydning til musearm. ;)

Skrevet

Nei, det kan godt hende. Syns det er bare bra når det er litt liv her, jeg.

Jeg sikta vel mest til meg sjøl. Jeg henger her altfor mye. Hvis dette hadde vært et annet forum så hadde jeg nok hatt 6 stjerner bak nicket og en eller annen moderator-jobb forlengst ;)

Får håpe at jeg får en jobb snart. Begynner nemlig å få antydning til musearm. ;)

Har jeg barnefri og er i god form er jeg utenfor huset på et blunk.

Hvis ikke, synes jeg det er trivelig å være her inne. Det er i hvert fall mye bedre enn å sitte og glo på TV.

Vi har sikkert alle våre grunner til å være her :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...