Gå til innhold

FU:Hvem gjør hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg barnefri og er i god form er jeg utenfor huset på et blunk.

Hvis ikke, synes jeg det er trivelig å være her inne. Det er i hvert fall mye bedre enn å sitte og glo på TV.

Vi har sikkert alle våre grunner til å være her :o)

Jepp...

Merker også at jeg ser mye mindre på TV, så slikt sett kan det forsvares!

Blitt mye raskere til å skrive ved å være her og man lærer jo litt av det..

Ikke det verste man gjør.

Men nå skal jeg legge meg, gitt.

God natt! :)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• soleil

9

• Dorthe

8

• laguna1365380434

7

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jammen, hva skal en stakkar si og gjøre da? Noen ganger er det greit å fådføre seg litt med noen voksne om ting man synes er litt skummelt.*L*

Bare spør, lille venn.

*klapper på hodet*

Skrevet

"Sør er en koselig fyr. Jeg og kona spiste middag sammen med ham i Lillestrøm i fjor en gang. Han har virkelig gjort en del livsaerfaringer som er rimelig unike for en mann fra lille Norge."

Og derfor forsvarer han alt utenfor den vestlige verden?

Hva han forsvarer og ikke forsvarer får Sør svare for selv.

Jeg synes ihvertfall han er et hyggelig menneske etter å ha truffet ham i RL :-)

Skrevet

Hva han forsvarer og ikke forsvarer får Sør svare for selv.

Jeg synes ihvertfall han er et hyggelig menneske etter å ha truffet ham i RL :-)

Jeg tror du også er et hyggelig menneske

Skrevet

"Sør er en koselig fyr. Jeg og kona spiste middag sammen med ham i Lillestrøm i fjor en gang. Han har virkelig gjort en del livsaerfaringer som er rimelig unike for en mann fra lille Norge."

Og derfor forsvarer han alt utenfor den vestlige verden?

...eh... Når/hvor forsvarer jeg "alt utenfor den vestlige verden"?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sør er sivilingeniør og jobber for Telenor sin mobildivisjon. Han er mellomleder, og sitter i et brunt bygg på Flesland. Han er over 40. Siden han har diabetes og tar insulin, så karakteriserer han seg som dødssyk, og mener dermed automatisk at han er ekspert på norsk helsevesen. Han har vært u-hjelpsturist (på 1. klasse), og siden han har sett en neger, så vet han alt om utlendinger, innvandring, og islam. Dessuten lyger han.

Dorthe bodde på Løkka før boomen, og gikk nok titt og ofte forbi knyttneven i Helgesensgate 12.

Pip vet jeg ikke et pip om. Vil i hvertfall ikke ha utsvevende svigerdøtre. Hun har en veldig pen og ren sønn.

Goliath kunne jeg tenkt å kappkjøre med. Jeg hadde nok tapt. Han er ærlig, og mener det han skriver. Han sliter litt med det, siden Sør driter i et hvert forsøk på å tale fornuft.

laguna kunne jeg tenkt å... Hun er fin, det vet jeg uten å ha sett noe bilde. Sånn er det bare.

Soleil har jeg ikke noe tak på. Kommer med mye bra.

Ulv tilbringer ALT for mye tid her.

SDD pleide å tilbringe alt for mye tid her. Han er bedre nå.

For eksempel? kjenner jeg ikke.

Mesteparten av det du skriver om meg er feil og/eller blank løgn. Men morsomt var det! :)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg tror du også er et hyggelig menneske

Takk for komplimentet :-)

laguna1365380434
Skrevet

Sør er sivilingeniør og jobber for Telenor sin mobildivisjon. Han er mellomleder, og sitter i et brunt bygg på Flesland. Han er over 40. Siden han har diabetes og tar insulin, så karakteriserer han seg som dødssyk, og mener dermed automatisk at han er ekspert på norsk helsevesen. Han har vært u-hjelpsturist (på 1. klasse), og siden han har sett en neger, så vet han alt om utlendinger, innvandring, og islam. Dessuten lyger han.

Dorthe bodde på Løkka før boomen, og gikk nok titt og ofte forbi knyttneven i Helgesensgate 12.

Pip vet jeg ikke et pip om. Vil i hvertfall ikke ha utsvevende svigerdøtre. Hun har en veldig pen og ren sønn.

Goliath kunne jeg tenkt å kappkjøre med. Jeg hadde nok tapt. Han er ærlig, og mener det han skriver. Han sliter litt med det, siden Sør driter i et hvert forsøk på å tale fornuft.

laguna kunne jeg tenkt å... Hun er fin, det vet jeg uten å ha sett noe bilde. Sånn er det bare.

Soleil har jeg ikke noe tak på. Kommer med mye bra.

Ulv tilbringer ALT for mye tid her.

SDD pleide å tilbringe alt for mye tid her. Han er bedre nå.

For eksempel? kjenner jeg ikke.

*lol*

Du er morsom..:o)

Takker for kompliment..

(du har helt rett foresten, selvfølgelig er jeg fin..;))

hare1365380455
Skrevet

>>Ulv i faarikaal: snill, litt over 40 eller rett under 50. Ærlig og har gitt meg gode svar. Også en kverulant tror jeg.. (vil krangle med sør.) Eget firma, IT?

Ikke så gæærnt. Gode svar avhenger av dagsformen. Sør er bare en flue i suppa som jeg dytter rundt med skjea.

"Sør er bare en flue i suppa som jeg dytter rundt med skjea."

Og du er litt morsom, Ulv:)

Gjest god helg
Skrevet

Bare spør, lille venn.

*klapper på hodet*

Hva var det for noe med noen baller??

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ikke ta alt på alvor, da blir livet så trist.

Men det er alltid en snev av alvor i all spøk.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg syns nesten synd på'n innimellom.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har aldri vært innom Helgesensg 12 men vet hvor det er og hva som er der :o)

Hmm.. Hva er det egentlig for noe spennende som skjuler seg i Helgesensgate 12?

Er ikke det et hybelhus?

Skrevet

Hmm.. Hva er det egentlig for noe spennende som skjuler seg i Helgesensgate 12?

Er ikke det et hybelhus?

NKP :o)

Skrevet

NKP :o)

Feil. NKP er lengre østover. 21-23 eller deromkring. I 12 holdt Ottar til. Knyttneven var postert i vinduet. Den forsvant for noen år siden.

Skrevet

Feil. NKP er lengre østover. 21-23 eller deromkring. I 12 holdt Ottar til. Knyttneven var postert i vinduet. Den forsvant for noen år siden.

Jeg holder ikke rede på nummerene i gatene her. Men det er kvartalet før toftes gate, ikke sant?

Skrevet

Jeg holder ikke rede på nummerene i gatene her. Men det er kvartalet før toftes gate, ikke sant?

Trikken opp Olaf Myers Gate. NKP i 21 ligger til høyre, Ottar lå til venstre forbi Coma.

Skrevet

Trikken opp Olaf Myers Gate. NKP i 21 ligger til høyre, Ottar lå til venstre forbi Coma.

Da mener jeg NKP. Ottar har jeg aldri sett. Pleier ikke å gå den veien :o)

PS Trikken går i Thv.Meyersgate ;o)

Skrevet

Da mener jeg NKP. Ottar har jeg aldri sett. Pleier ikke å gå den veien :o)

PS Trikken går i Thv.Meyersgate ;o)

Thorvald, ja. Det var noe rart et eller annet sted. Olaf Ryes Plass, det var den som blandet seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...