Gjest Sunny sky Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei! Jeg drikker mye farris daglig, ca 2- 3 liter. Den inneholder jo mange mineraler, som bla natrium og kalium. For mye av disse kan jo være skadelig. Er det farlig å drikke såpass store mengder farris daglig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pix Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 For en periode er det sikkert greit, men jeg tror det blir litt mye salt i lengden! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbiii Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg ville byttet litt på i løpet av dagen, litt vann og litt farris. Legen min anbefaler farris. Vann skyller ut mye av saltet i kroppen..det er derfor bare bra å drikke farris i stedet for..skjønner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunny sky Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg ville byttet litt på i løpet av dagen, litt vann og litt farris. Legen min anbefaler farris. Vann skyller ut mye av saltet i kroppen..det er derfor bare bra å drikke farris i stedet for..skjønner? Ja, jeg vet jo at farris er bra, men hvis det bare blir det,så kan det vel bli litt for mye salter? For mye kalium og natrium er verken bra for blodtrykket,nerveimpulser,nyrene eller hjerterytmen. Men lurte bare på hvor mye FOR mye er....Men har kuttet ned inntaket nå da:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaja22 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ja, jeg vet jo at farris er bra, men hvis det bare blir det,så kan det vel bli litt for mye salter? For mye kalium og natrium er verken bra for blodtrykket,nerveimpulser,nyrene eller hjerterytmen. Men lurte bare på hvor mye FOR mye er....Men har kuttet ned inntaket nå da:) Tror nok ikke en bør drikke flere 1,5 liters flasker om dagen. Selv veksler jeg mellom farris og vann, drikker vel ca. 3 1,5 litere med farris i uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.