Gå til innhold

Hvem har det moralske ansvaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Single mann/dame legger an på gift dame/mann. Er det helt greit og prøve seg, så får det bli den som har noe å tape sitt ansvar, eller bør man holde seg unna gifte/samboende/osv.

Gjest Nadrine
Skrevet

Alles ansvar. En singel dame/mann bør ikke prøve seg på en som er gift eller har fast følge. Det er ikke riktig for den parten som sitter der og ingenting vet. Mennesker er så egoistiske at de ikke tenker lengere en sine egne behov.

Skrevet

Til sist er det vel den som er i et forhold som må "si stopp". For min del hadde jeg ikke bytta bort kona for et nyp - men nå har hun vært veldig snill i dag da.

Skrevet

Ansvaret ligger selvfølgelig hos den som er gift/samboende.

Men som single ville jeg aldri lagt an på typen til noen jeg kjente.

Og av rent egoistiske grunner ville jeg aldri lagt an på noen som var opptatt. Jeg vil ha alt eller intet.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Den som er gift har skrevet kontrakt, samboere har en avtale kanskje. Den single har ikke noen.

Ansvaret ligger hos den som er avtalebundet.

laguna1365380434
Skrevet

Den som er i et forhold har hovedansvaret, synes jeg..

Når det er sagt synes jeg det er stygt å legge seg etter andres kjærester også, men på et annet nivå...

Gjest holde seg unna
Skrevet

Bør holde seg unna de som er gift/har dame/type!

Skrevet

Man bør holde seg unna gifte folk. SPESIELT dersom man kjenner ektefellen også. Men til syvende og sist er det jo den gifte som har ansvaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...