Gå til innhold

Ikke helt min dag i dag

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkesfugl
Skrevet

Slutt med kjæresten. Huset har brent ned. Regningene hoper seg opp. Sparket fra jobben. Det eneste som er positivt er HIV-testen.

Gjest strandhai_85
Skrevet

Er du seriøs? Det var en svært dårlig spøk i alle fall...

Gjest ulykkesfugl med humoristisk sans
Skrevet

Er du seriøs? Det var en svært dårlig spøk i alle fall...

Næmen helledussen så lite humoristisk sans det var her da!

Gjest strandhai_85
Skrevet

Næmen helledussen så lite humoristisk sans det var her da!

Nei, det har ingenting å gjøre med humoristisk sans å gjøre. Jeg bare lurte på hva du tenkte da du skreiv det innlegget? Det var borkasta minutter hvertfal. Jeg skal vedde på at en eller flere av tingene du nevnte har skjedd med folk her på dol, så jeg syns rett og slett det var ufølsomt og meningsløst.

Gjest ulykkesfugl
Skrevet

Nei, det har ingenting å gjøre med humoristisk sans å gjøre. Jeg bare lurte på hva du tenkte da du skreiv det innlegget? Det var borkasta minutter hvertfal. Jeg skal vedde på at en eller flere av tingene du nevnte har skjedd med folk her på dol, så jeg syns rett og slett det var ufølsomt og meningsløst.

Jeg synes det er du som kaster bort tiden din her med å komme med surmagede oppstøt.

Galgenhumor kalles det. Hvis man skal ta alt så jævlig alvorlig og aldri kunne le av seg selv og sine katastrofer blir livet fryktelig kjedelig.

Gjest strandhai_85
Skrevet

Jeg synes det er du som kaster bort tiden din her med å komme med surmagede oppstøt.

Galgenhumor kalles det. Hvis man skal ta alt så jævlig alvorlig og aldri kunne le av seg selv og sine katastrofer blir livet fryktelig kjedelig.

Joda, jeg er helt enig med deg, jeg. Selvfølgelig går det an å le av seg selv. Men det jeg ikke er enig i, er når det er upassende. Tanta mi døde for en tid tilbake av kreft, og jeg kan ikke si at hverken jeg eller noen andre i familien min kommer til å le særlig godt av det i nær eller fjern framtid. Noen katastrofer syns jeg er for alvorlige til å le av. Mulig vi har forskjellig syn der? Har du noengang opplevd noe av det du skrev?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...