Gjest ulykkesfugl Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Slutt med kjæresten. Huset har brent ned. Regningene hoper seg opp. Sparket fra jobben. Det eneste som er positivt er HIV-testen. 0 Siter
Gjest strandhai_85 Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Er du seriøs? Det var en svært dårlig spøk i alle fall... 0 Siter
Gjest ulykkesfugl med humoristisk sans Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Er du seriøs? Det var en svært dårlig spøk i alle fall... Næmen helledussen så lite humoristisk sans det var her da! 0 Siter
Gjest strandhai_85 Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Næmen helledussen så lite humoristisk sans det var her da! Nei, det har ingenting å gjøre med humoristisk sans å gjøre. Jeg bare lurte på hva du tenkte da du skreiv det innlegget? Det var borkasta minutter hvertfal. Jeg skal vedde på at en eller flere av tingene du nevnte har skjedd med folk her på dol, så jeg syns rett og slett det var ufølsomt og meningsløst. 0 Siter
Gjest ulykkesfugl Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Nei, det har ingenting å gjøre med humoristisk sans å gjøre. Jeg bare lurte på hva du tenkte da du skreiv det innlegget? Det var borkasta minutter hvertfal. Jeg skal vedde på at en eller flere av tingene du nevnte har skjedd med folk her på dol, så jeg syns rett og slett det var ufølsomt og meningsløst. Jeg synes det er du som kaster bort tiden din her med å komme med surmagede oppstøt. Galgenhumor kalles det. Hvis man skal ta alt så jævlig alvorlig og aldri kunne le av seg selv og sine katastrofer blir livet fryktelig kjedelig. 0 Siter
Gjest strandhai_85 Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Jeg synes det er du som kaster bort tiden din her med å komme med surmagede oppstøt. Galgenhumor kalles det. Hvis man skal ta alt så jævlig alvorlig og aldri kunne le av seg selv og sine katastrofer blir livet fryktelig kjedelig. Joda, jeg er helt enig med deg, jeg. Selvfølgelig går det an å le av seg selv. Men det jeg ikke er enig i, er når det er upassende. Tanta mi døde for en tid tilbake av kreft, og jeg kan ikke si at hverken jeg eller noen andre i familien min kommer til å le særlig godt av det i nær eller fjern framtid. Noen katastrofer syns jeg er for alvorlige til å le av. Mulig vi har forskjellig syn der? Har du noengang opplevd noe av det du skrev? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.