Gå til innhold

Meg også! Meg og høne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden ingen nevner hverken meg eller Høne i Frikassé på slike undersøkelser, lager jeg en ny hmpfh. Slenger på noen til

Meg ;O)

Høne i Frikassé

Veslo

Åsemor

Spirito

Pricilla

Pappa Bjørn

Så det så

Gjest meg igjen
Skrevet

Høne i Frikassé: ung (30?), litt frekk i kjeften kanskje, ærlig, skriver frikassé feil..

Veslo: koselig jente, ung

Åsemor: koselig jente, ung. Skal flytte sammen med typen tror jeg. Student?

Spirito: vet ikke..

Pricilla: jente rundt/under 25. Skriver mye her om alt. Samboer. Jobber. Synes kanskje hun skriver litt for mye om seg selv her (under nicket sitt), men det bestemmer hun jo selv. Grei jente, tror jeg.

Pappa Bjørn: koselig ung mann, snill pappa, rundt 25

Daisy: ung jente, koselig, vet ikke om hun har kjæreste?

Skrevet

Høne i Frikassé: ung (30?), litt frekk i kjeften kanskje, ærlig, skriver frikassé feil..

Pricilla: jente rundt/under 25. Skriver mye her om alt. Samboer. Jobber. Synes kanskje hun skriver litt for mye om seg selv her (under nicket sitt), men det bestemmer hun jo selv. Grei jente, tror jeg.

Joda... jeg har kjæreste. Vi bor sammen og alt ;o) Er 21...

Gjest meg igjen
Skrevet

Joda... jeg har kjæreste. Vi bor sammen og alt ;o) Er 21...

Ingen barn?

Skrevet

Ingen barn?

Nei, nei, nei. Venter litt med det... går jo på skole og alt.

Skrevet

Jeg var ikke med denne gangen heller :(

Men jeg liker deg og jeg vil gjerne ut å drikke kaffe en dag. Men denne uka er jeg opptatt hver dag men neste uke er jeg ledig hver dag fram til klokka halv fem.

Høne I Frikassè
Skrevet

Heh, jau.

Er under 30, mener egentlig ikke å være frekk i kjeften, men noen ganger kan ironi være vanskelig å formidle, samt at de jeg taler i mot ofte tar det som kritikk og med en gang tror at jeg er frekk.

Men når sant skal sies, så er jeg litt småbitchy. *humrer*

Frikassé er stavet Frikassè med overlegg. :o) (men ja, det er like mye feil i følge norsk grammatikk.)

Skrevet

Woho!

Ikke student, jobber... Men ung, og har stoooore planer om å flytte sammen med kjæresten i løpet av høsten :))

Skrevet

Men jeg liker deg og jeg vil gjerne ut å drikke kaffe en dag. Men denne uka er jeg opptatt hver dag men neste uke er jeg ledig hver dag fram til klokka halv fem.

Da kan vi snakkes neste uke, jeg er opptatt en del, men finner sikkert tid.

Skrevet

Da kan vi snakkes neste uke, jeg er opptatt en del, men finner sikkert tid.

Det gjør vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...