Pappa Bjørn Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Nå så jeg akkurat Snoops der det var selveste julekvelden. Nå kommer City of Angels der de skal i juleselskap. I Juli talte jeg 5 tv-serier som handlet om julen. Skal vi akseptere juleseriene nå som skolen starter eller skal vi vente til det er under 20 i vannet? Det er noe med timingen her synes jeg... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Kanskje noe med å være litt mere kritisk med hva man ser på???????????????? 0 Siter
Gjest når er det jul igjen Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Det er vel ingenting... Forleden dag fikk jeg reklame med nisser og julegaveideer! Å få sånt noe i posten i august er i tidligste laget for meg. Så joda, riktig god jul fra meg også... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Det er vel ingenting... Forleden dag fikk jeg reklame med nisser og julegaveideer! Å få sånt noe i posten i august er i tidligste laget for meg. Så joda, riktig god jul fra meg også... Kast det i søpla med en gang.... 0 Siter
Gjest Melony Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Kanskje noe med å være litt mere kritisk med hva man ser på???????????????? Dere slår ikke meg som fikk et julekort i forrige uke! Det var fra en gammel mann på andre siden av kloden som fortsatt tror at det tar et halvt år før posten kommer fram til Norge. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Dere slår ikke meg som fikk et julekort i forrige uke! Det var fra en gammel mann på andre siden av kloden som fortsatt tror at det tar et halvt år før posten kommer fram til Norge. Det er jo bare koselig. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 På Hotell Cæsar i dag drakk Andrine melk fra en kartong med julenisser på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.