Gå til innhold

Hjelp med trening og kosthold

Gjest Ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke undertegnet

Hei

Jeg er ei jente på 20, med noen kilo som jeg skulle gjerne hatt bort, og som prøver å komme i gang å trene igjen. Men trenger litt råd om hvordan komme i gang, og hva som er viktig.

Jeg tenker å trene som jeg pleide før på både treningssenter og å jogge noen turer. Har ikke trentpå en stund nå. Hvor ofte og lege bør jeg trene?

Og kosthold... Er vegeterianer forresten... Men spiser fisk noen ganger.

Hva bør jeg spise og ikke spise for å få resultater på treningen og gå ned i vekt, og få lavere fettprosent i kroppen? Mener å ha hørt at man skal spise proteiner? Stemmer dette? Hvor får jeg i tilfelle det fra? Bortsett fra kjøtt.

Om det er noen som har noen gode linker med råd, så er det fint.

Håper på noen gode råd fra noen som har litt mer peiling enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg sier det enkelt. Kan du jogge, gjør helst det. Og gå på ski og sykle og svømme. Mye! Da kan du spise det du vil. Proteintilskudd er unødvendig. Fisk har masse. Kjøtt trengs ikke. Jogge er forresten ikke bra nok etterhvert, da blir det løp i forskjellig fart etc. Men du kan gå turer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg sier det enkelt. Kan du jogge, gjør helst det. Og gå på ski og sykle og svømme. Mye! Da kan du spise det du vil. Proteintilskudd er unødvendig. Fisk har masse. Kjøtt trengs ikke. Jogge er forresten ikke bra nok etterhvert, da blir det løp i forskjellig fart etc. Men du kan gå turer også.

Takker for din tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...