Gjest Ikke undertegnet Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei Jeg er ei jente på 20, med noen kilo som jeg skulle gjerne hatt bort, og som prøver å komme i gang å trene igjen. Men trenger litt råd om hvordan komme i gang, og hva som er viktig. Jeg tenker å trene som jeg pleide før på både treningssenter og å jogge noen turer. Har ikke trentpå en stund nå. Hvor ofte og lege bør jeg trene? Og kosthold... Er vegeterianer forresten... Men spiser fisk noen ganger. Hva bør jeg spise og ikke spise for å få resultater på treningen og gå ned i vekt, og få lavere fettprosent i kroppen? Mener å ha hørt at man skal spise proteiner? Stemmer dette? Hvor får jeg i tilfelle det fra? Bortsett fra kjøtt. Om det er noen som har noen gode linker med råd, så er det fint. Håper på noen gode råd fra noen som har litt mer peiling enn meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnål Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg sier det enkelt. Kan du jogge, gjør helst det. Og gå på ski og sykle og svømme. Mye! Da kan du spise det du vil. Proteintilskudd er unødvendig. Fisk har masse. Kjøtt trengs ikke. Jogge er forresten ikke bra nok etterhvert, da blir det løp i forskjellig fart etc. Men du kan gå turer også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg sier det enkelt. Kan du jogge, gjør helst det. Og gå på ski og sykle og svømme. Mye! Da kan du spise det du vil. Proteintilskudd er unødvendig. Fisk har masse. Kjøtt trengs ikke. Jogge er forresten ikke bra nok etterhvert, da blir det løp i forskjellig fart etc. Men du kan gå turer også. Takker for din tid 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.