Gå til innhold

Katt fra dyrevernet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øh. mulig jeg er helt på viddene nå, men finnes det ikke et sånnt senter for katter/dyrevern i diverse byer?

jeg har nemlig tenkt å anskaffe meg et lite nurk, og tenkte jeg kunne gi en forlatt katt et hjem istedet for å måtte ha en kattunge?

Hvor henvender jeg meg? noen som vet. Bor i stavanger.

Er det noe jeg bør være obs på når jeg henter hjem en katt fra et sånt kattehjem? Kan de si noe om omtrentlig alder der?

Gjest papirtiger
Skrevet

Så bra at du vil ha en voksen katt fra dyrebeskyttelsen, de sliter litt med å finne eiere til slike.

Det som er så morsomt med voksne katter at de har sin egen personlighet. Kattunger er bare søte, mens voksne katter er kule :)

Når du velger deg katt bør du tenke på hva slags hjem den skal til. Skal den være ute, eller innekatt?

De fleste katter fra dyrebeskyttelsen er kastrert og vaksinert.

Lykke til :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du henvender deg i Stavanger, men så at du hadde fått linker til det av de andre..

Jeg jobbet på kattehuset i Oslo, der leverte man kattene kastrert og øremerket..Du kunne velge om du ville ha en stor eller liten, selvom det er flest store..

De som er umulige å få gitt bort, grunnet sykdom eller helt umulig psyke, måtte vi desverre få avlivet, men de som er igjen er helt skjønne..

Noen passer best inne, andre best som utekatter, noen er litt sky, andre lekne, du finner helt sikkert en som passer sammen med deg!

Jeg har hentet en derifra selv, han valgte i grunn meg så da slapp jeg å stresse med det..;)

Lykke til med ny pus!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...