Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har slanket meg nå i 7 uker. Første tre ukene gikk jeg ned 2.8 kg, og syntest det gikk veldig så greit. Men har nå stått stille i 3-4 uker. Hva er det som skjer? Til tross for at jeg lever sunt! Knekkebrød til frokost, havregrøt til lunsj, sunn middag og knekkebrød til kvelds, evt. en skive. Frukt som mellommåltid. Jeg spiser ikke for lite. Akkurat passe. Hvorfor går det så seint? Trener ca 4 ganger i uken. Har kuttet ut snop og alkohol også. Mister snart motet når jeg føler jeg er så flink og ingen ting skjer. Ja, jeg er helt ærlig, vil ikke lure meg selv. Drikker max 0.5 l. lettbrus og har en kopp kaffelatte (100 kal.) per dag, for å kompensere for at jeg ikke kan spise snop. Dette er liksom kosen min. Hva er det som skjer? Noen som kan hjelpe meg? Kan denne brusdrikkingen og kaffelatte sabotere hele opplegget? PS. Fødte for noen få måneder siden, kan det ha gjort noe med forbrenningen og at kiloene blir "seigere"? Har tenkt på å melde meg på grethe roede kurs, men er usikker siden jeg nå allerede lever som om jeg skulle gått på kurs. Jeg spiser ca 1100 kalorier til dagen (har nemlig boken). Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest x-doler Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg kan nok gi deg et svar, men det forutsetter at du ammer fremdeles. OM du ammer: barnet trenger kraftigere melk. Kroppen din merker at du får for lite næring. Den holder på alt det den kan for å klare å produsere bra nok melk. Du bør spise et ekstra måltid pr. dag på ca 300 kcal. Da bør noe løsne... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbiii Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det er helt normalt at det "stopper opp" av og til når en slanker seg. Kroppen stabiliserer seg..så fortsetter den å kvitte seg med noen kilo..så stabiliserer den seg..osv osv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg kan nok gi deg et svar, men det forutsetter at du ammer fremdeles. OM du ammer: barnet trenger kraftigere melk. Kroppen din merker at du får for lite næring. Den holder på alt det den kan for å klare å produsere bra nok melk. Du bør spise et ekstra måltid pr. dag på ca 300 kcal. Da bør noe løsne... Lykke til! Jeg ammer ikke, fikk sånn problemer med det pga. prematur fødsel. Men takk for svar likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.