Gå til innhold

For en million norske kroner

Anbefalte innlegg

Gjest statistisk sentralbyrå
Skrevet

ville du hatt sex med en halvfeit, gammel gubbe?

Eller menn: med en gammel skrukkete kjerring?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• pip

8

• mil1365380270

3

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aleksandrine
Skrevet

Det gjør jeg allerede.... Men jeg får ikke 1 mill pr gang.

*sukk*

Skrevet

Hadde jeg vært singel så...

En million er MYE penger for en som meg! Ville gjort mye rart for de pengene. Mange som gjør sånne ting i fylla uansett, så hvorfor ikke få betalt for det?

Men mens jeg har kjæreste tror jeg ikke jeg kommer til å ha sex med noen mens jeg er ved mine fulle fem.

Skrevet

Jeg hadde gjort det for 100 tusen også.

Forutsetning: At han brukte kondom og at ingen fikk vite om det.

Gjest mente du det?
Skrevet

Hadde jeg vært singel så...

En million er MYE penger for en som meg! Ville gjort mye rart for de pengene. Mange som gjør sånne ting i fylla uansett, så hvorfor ikke få betalt for det?

Men mens jeg har kjæreste tror jeg ikke jeg kommer til å ha sex med noen mens jeg er ved mine fulle fem.

"Men mens jeg har kjæreste tror jeg ikke jeg kommer til å ha sex med noen mens jeg er ved mine fulle fem."

Hva om du er full da? Du er da ikke utro?

Skrevet

Selvsagt har jeg sex med en halvfeit gammel gubbe for 1 million.

Gjest hvorforikkeliksom
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt sex med noen som helst for penger. Skal se meg selv i speilet om morran.

Har forresten hatt deilig sex med en "halvfeit gammal gubbe" Ikke for penger men av kjærliget...

Skrevet

"Men mens jeg har kjæreste tror jeg ikke jeg kommer til å ha sex med noen mens jeg er ved mine fulle fem."

Hva om du er full da? Du er da ikke utro?

Hehe, nei, mener selvfølgelig ikke at jeg vil være utro, been there, done that, ikke å anbefale. Men hvis jeg blir sinnsyk eller dopa ned, da veit jeg jo ikke hva jeg kan komme til å gjøre for en million kroner, det var det jeg mente.

Gjest fra sine
Skrevet

Selvsagt! Sex er som regel til salgs, det er bare snakk om rett pris.

Men det er mye annet jeg ikke ville gjort for penger.

Jeg ville aldri solgt et organ, i tilfelle et av barna mine noensinne skulle trenge det.

Gjest strandhai_85
Skrevet

En million!! Ja, seff!

Hvorfor tror du vi har papirposer!?

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...