Gå til innhold

handlevogner og mynter !!!!!

Anbefalte innlegg

Er det noen som har det slik som jeg, eller er jeg alene i verden om å irritere meg grønn ja nesten fly i flint over disse F......butikkene som skal ha 10 kr/reklame-mynt for å la meg få låne en handlekurv!!

Eksempel:

Min kjære slipper meg av ved supermarkedet en fredag, jeg tar bare med meg lommeboken og han kjører videre for gjøre noen andre ærender mens jeg begynner på helgehandelen.

Idet jeg trør inni butikken....å nei...her er det jo mynt-korger...titter i lommeboken...ingen tiere..ingen mynter i det hele tatt...bare bank-kort..køen framfor kassene er milelange.

Kjære kassadame har du en sånn reklamedings?

..NEI..

Kan jeg låne en tier da??

..VI DELER DA IKKE UT PENGER HER......nei men jeg skal jo selfølgelig....

Skal jeg da stå i kø til har fått tatt ut den fordømte tieren på bank kortet!!!! ( det er sikkert ørten helge-handlekurver i minste kø) eller skal jeg forsyne meg grovt av små-kurver og disse ungene kjører rundt med????

JEG ER NÅ.... på sammenbruddets rand og skal handle til en familie på seks!!!

Raseriet tar meg og jeg tramper ut av butikken og kjenner med meg selv at det gir meg en liten tilfredstillelse å tenke på at denne butkken gikk iallfall glipp av et par tusenlapper i kveld *ler*

Jeg skyr disse butikkene som pesten og ender vel opp en vakker dag med å handle matvarer på postordre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115945-handlevogner-og-mynter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Synes det er kjekt jeg. Da slipper man å finne vogner helt i den andre enden av parkeringsplassen eller stående slengt rundt slik at flere parkeringsplasser blir blokkerte. Og så er det faktisk vogner i vognskurene! Få tak i en sånn reklamesak og heng den på nøkkelhanka di så har du en for hånden hele tiden.

Synes det er kjekt jeg. Da slipper man å finne vogner helt i den andre enden av parkeringsplassen eller stående slengt rundt slik at flere parkeringsplasser blir blokkerte. Og så er det faktisk vogner i vognskurene! Få tak i en sånn reklamesak og heng den på nøkkelhanka di så har du en for hånden hele tiden.

Er det DET den er til? *klaske panne* -den lille reklamedingsen?

Trodde alle var blitt vant til at de fleste butikker bruker slike systemer nå. Da får du enten sørge for å ha med en tier, eller en polett.

Husker du før de begynte med dette? Svært få tok seg bryet med å gå tilbake med vogna. Det var fullt av vogner i butikken, på parkeringsplassen eller gud hvet hvor. Alle steder bortsatt fra der de skulle være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...