soleil Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Lurer på om det kan si noe om hva som feiler den? (Dette er en annen pc enn den jeg har klaget på sist) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Eldre versjoner av ICQ pleide å varsle sin start ved å utbasunere en båt-tutelyd :-) Så om du har ICQ, er det den som tryner kassa di. 0 Siter
soleil Skrevet 13. august 2003 Forfatter Skrevet 13. august 2003 Eldre versjoner av ICQ pleide å varsle sin start ved å utbasunere en båt-tutelyd :-) Så om du har ICQ, er det den som tryner kassa di. Takk for at du svarte meg. Jeg har ikke icq på maskina. Tok et søk nå. Lyden kommer fra inni toweret et sted. Hul, ekkel lyd. Nå får jeg tilsendt XP på cd så jeg tipper at jeg får fiksa opp i noen av problemene på pc'ene i nærmeste framtid. Men å sette harddisken som slave på en annen pc? Hvordan i huleste gjør man det? Vet du? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Takk for at du svarte meg. Jeg har ikke icq på maskina. Tok et søk nå. Lyden kommer fra inni toweret et sted. Hul, ekkel lyd. Nå får jeg tilsendt XP på cd så jeg tipper at jeg får fiksa opp i noen av problemene på pc'ene i nærmeste framtid. Men å sette harddisken som slave på en annen pc? Hvordan i huleste gjør man det? Vet du? Vet: Ja. Klarer å forklare: Nei. Mangler pedagogiske evner på slikt. Se om det står noe vettugt om dette på www.windows.no kanskje? Kan hende det er en guide der - med bilder. Det siste der er litt vesentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.