Gå til innhold

Båt-tute-lyd før pc'n krasjer med blåskjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det kan si noe om hva som feiler den?

(Dette er en annen pc enn den jeg har klaget på sist)

Skrevet

Eldre versjoner av ICQ pleide å varsle sin start ved å utbasunere en båt-tutelyd :-)

Så om du har ICQ, er det den som tryner kassa di.

Skrevet

Eldre versjoner av ICQ pleide å varsle sin start ved å utbasunere en båt-tutelyd :-)

Så om du har ICQ, er det den som tryner kassa di.

Takk for at du svarte meg. :)

Jeg har ikke icq på maskina. Tok et søk nå. Lyden kommer fra inni toweret et sted. Hul, ekkel lyd.

Nå får jeg tilsendt XP på cd så jeg tipper at jeg får fiksa opp i noen av problemene på pc'ene i nærmeste framtid.

Men å sette harddisken som slave på en annen pc? Hvordan i huleste gjør man det?

Vet du?

Skrevet

Takk for at du svarte meg. :)

Jeg har ikke icq på maskina. Tok et søk nå. Lyden kommer fra inni toweret et sted. Hul, ekkel lyd.

Nå får jeg tilsendt XP på cd så jeg tipper at jeg får fiksa opp i noen av problemene på pc'ene i nærmeste framtid.

Men å sette harddisken som slave på en annen pc? Hvordan i huleste gjør man det?

Vet du?

Vet: Ja.

Klarer å forklare: Nei. Mangler pedagogiske evner på slikt.

Se om det står noe vettugt om dette på www.windows.no kanskje? Kan hende det er en guide der - med bilder. Det siste der er litt vesentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...