Gå til innhold

Kjøleskapet har streika

Anbefalte innlegg

Gjest oppgittnåja

Og det var veldig dårlig timing,har ikke råd til å kjøpe nytt før om tre uker. i mellomtiden får vi greie oss med en kjølebag,har fryser da.

Men hvilken mat bør jeg kjøpe nå da? mat som helst tåler romtemperatur? hva med ketsjupen? tips til pålegg ønskes!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115968-kj%C3%B8leskapet-har-streika/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oppgittnåja

Følg med på www.finn.no - ganske ofte kjøleskap der som gis bort eller selges til symbolsk pris.

Se også om noen selger et rimelig på www.qxl.no

Ikke så bra som å kjøpe nytt - men kan være en grei (og rimelig) korttidsløsning.

orker ikke å prakkes med enda et gammelt skap. vil ha et nytt et,men da MÅjeg vente noen uker.derfor ønsker jeg noen tips til matvarer jeg kan handle inn nå foreløpig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...