Gå til innhold

Noen fra Stavanger her?

Anbefalte innlegg

Gjest Elapela

Jeg er nettopp flyttet til Stavanger, og jeg ønsker å få vite hvilke uteplasser som jeg bør gå på. Jeg er 34 år, og samboer med to barn. Jeg elsker å danse swing. Finnes det noen sånne steder i Stavanger der man kan danse swing uten at det bare er eldre mennesker der? Er ikke så glad i hip-hop, jazz eller techno. Blir veldig glad for svar altså!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115976-noen-fra-stavanger-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Kommer ikke på noen steder der det er swing, men det er jo kjempemange utesteder her!! Tror du vil like deg på Hexagon. Ligger ved tårngalleriet, langs en kort, bratt bakke. Det er også mange koselige steder å gå ut her. Neste sommer må du få med deg noen av festivalene: trubadurfestivalen og matfestivalen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...