Gå til innhold

Utsette tilbakebetaling av skatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest idioten

Du må ta kontakt med skattekontoret der du bor. Du får garantert en betalingsordning. Jeg vet at enkelte har fått opp til 3 års avdragstid, men da har de myyyye restskatt også. Men ikke umulig du kan få det over 12 måneder f.eks.

Vær ihvertfall kjapp med p komme med forslag til løsning. Det gjorde ikke jeg, og da tok dem tvangstrekk av lønna med 15% inntil det var betalt. DET svei godt i lommeboka gitt...

I Oslo er det kemnerkontoret. Første forfall er 20. august. Før det vil de ikke inngå noen avtaler. Meldingen var: Betal det du kan til første frist, så tar du kontakt med oss for en ordning for resten.

Jeg vet at det i hvertfall tidligere har vært greit å få til ordninger hvor resten har blitt fordelt på 9 måneder.

I Oslo er det kemnerkontoret. Første forfall er 20. august. Før det vil de ikke inngå noen avtaler. Meldingen var: Betal det du kan til første frist, så tar du kontakt med oss for en ordning for resten.

Jeg vet at det i hvertfall tidligere har vært greit å få til ordninger hvor resten har blitt fordelt på 9 måneder.

Det ser ut som om du jobber med innkreving av skatt? Beregner dere høy rente, eller får de fleste rentefri utsettelse med betalingen?

Du må ta kontakt med skattekontoret der du bor. Du får garantert en betalingsordning. Jeg vet at enkelte har fått opp til 3 års avdragstid, men da har de myyyye restskatt også. Men ikke umulig du kan få det over 12 måneder f.eks.

Har bare 5000, det er bare det at det skal betales akkurat samtidig som skolen skal betales og bøker skal kjøpes...

Annonse

Gjest cerruti 1881

Vær ihvertfall kjapp med p komme med forslag til løsning. Det gjorde ikke jeg, og da tok dem tvangstrekk av lønna med 15% inntil det var betalt. DET svei godt i lommeboka gitt...

Hei!

For et par år siden fikk jeg utsatt restskatten helt til januar. Det dreide seg om 7-8000, og jeg tok kun en tlf.samtale til kemnerkontoret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...